..

oki..
Har fina tänder inte ett enda hål, gubbens tänder ska vi dock inte ens nämna fíiiii fan kommer kosta multum laga, jag som skulle bleka gaddesen mina men nja jag väntar nog tills johans kalas är över...

Vardagsrummet är iaf höstfint nu åhhh det blev dundermys, men gjorde sig tyvärr inte lika mys på kort,, har köpa lite nya ljus o andra gardiner i lite nya färger, längtar tills vi ska kika teve o tända ljus (funderar på hur man ska hitta på i sovrummet, vill eg taptersera o måla om, men nja får bli ett senare projekt

Hann inte träna men ska iaf imorrn, men känner mig lite små weird, hoppas man inte håller på bli sjuk...

Vi har för övrigt en gasläcka!! väntar bara på att de ska dra igång larmet de testar klockan 15 den första måndagen varje månad.. bli inte förvånad för hos  franssons läcker det gas idag.. fast hmm vet inte om  det beror på att familjen åt kåldolmar till lunch ha ha,,,

läste nyss om  en spelare som fått kicken, hoppas de hittar nått nytt bra ställe, tänker mest på L så hon trivs, men hmm man har lite på känn vart det kan bli, vi får vänta o se...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback