flygbolaget = skit

Ja vad fan just nu är jag nog så arg så det ryker ur öronen ha ha...
när man för en gångs skull varit ute i jättegod tid för att kunna flyga hem o tillbaka precis som man önskar i jul , ja vad händer då...
Nu har jag fått nått jäkla skitmail från flyget att det ändrat vår flight... Okej nån timme kan jag väl köpa men tokstollarna har bytt hela dagen, vi var tvugna åka hem på juldan då j har träning på eftermiddagen , skulle alltså flyga på morgonen juldan, men nej nu är flighten ändrad till eftermiddag 26e, hur stört är inte det!!! Måste alltså ringa o fixa det här nu på måndag, less less less idag orkar jag inte en se hur det ser ut med andra fligher den dan vi måste åka...
men hur stört är det inte liksom bara byta dag så där, liksom när man bokar sin resa har man ju ofta skäl till att man flyger vissa dagar, ni vet ledighet o sånt etc eller kanske möten som ska passas.. IDIOTER:..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad jobbigt! Hoppas du kan lösa resan idag. Jag sitter här hemma och är sjuk och har jätte tråkigt. Har varit hemma från jobbet sedan förra tisdagen. Förkyld och febrig och har tappat rösten. less /Elin

2008-09-29 @ 14:07:50
Postat av: Anonym

hmm ja jag har inte kunant ringa idag, däremot vet jag redan det har ställt in alla flyg den dagen så hur det blri med tillbaka resan vet jag inte!

Har eg bokat resa som ej kan avbokas men när de byter en hel dag måste man ju kunna det o få tillbaka pengarna !!!



Tråkigt du är sjuk, krya på dig o ta det lugnt nu o kurera dig!!!

2008-09-29 @ 15:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback