helg =)

Äntligen helg oj vad skönt!!!
Även om dan innehöll bra inslag på vc'n så var det en fullmatad dag med mkt tunga grejjer så oj vad slut man är nu...Så löövli med helg!!
Skönt, nu är gubbz iväg en sväng hoppas han dyker hem med nått gott... tror jag ska kila ut på en prommis sen... skönt med lite luft ändå...

(En liten parantes...Fick nyss ett mess som gjorde mig hmmm lite putt , lite smått besviken o hmm lite frustrerad oxå..
tycte liksom bra om personen, ja verkligen som person!!.. fast hmmm vet inte om jag gör det nu.. eller jo det är klart jag gör.. jag är ju inte den som är den som kan vara sur på folk.. :-) Däremot, kan jag känna mig irriterad över att inte förstå sitt eget bästa..för det vet ju såklart jag ha ha... nej men allvarligt, har svårt för folk som liksom sitter ihop som siamesiska tvillingar o inte tycks ha något eget liv eller tyckande... att bara rätta sig efter en människa o dansa efter dess pipa för att liksom hålla sig på god fot ,det håller aldrg i längden.. Där passar verkligen ordspåker"ger man dem lillfingret, tar de snabbt hela handen" in.. Absolut inget fel i den personen som tar hela handen... men bara själva situationen o saken som verkar lite ohållbar... Det känns lite som personen har kanske klamrar sig fast självfallet av känslor! men även av att inte tycka om känslan av att vara ledsen, liksom lite rädd för den.. o i det fallet ska jag nog inte säga nått, är precis likadan..men ja jag kan ändå inte låta bli att bli lite irriterad över situationen.. )

min lilla parantes blev visst inte så liten.. o oj den hade kunnat bli mkt längre.. men vi lämnar ämnet dära... bara inse att folk måste få gå sina egna vägar o ev göra sina egna misstag, behöver ju absolut inte ens vara det... bara lite störande att känna att på nått sätt personen till viss del handlar fel mot sig själv.. Jag skulle aldrig acceptera att nån inte kan tolerera mitt ev förflutna, jag hade då för allt i världen inte orkat kiss ass.. nej folk som inte tycker om mig de får ju liksom vara, finns ju så många som gör det ändå ha ha ha ha....Nej men allvarligt, onödigt ödsla tiden på massa gorm o tjafs...

men men time to go... vill ha GODIS:...NU!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback