liiite nervös..

Jo det är jag faktiskt så hätr inför premiären. Jag hoppas verkligen det ska gå bra för älsklingen, samt att laget vinner . Vilket jag självfallet tror.. Hoppas bara det inte blir plattfall som för ett annat lag i premiären...

känns roligt att det drar igång igen men kikade nyss på schemat o samtidigt känns det lite overkligt (fast det sker varje år) att nu  är det matcher jämnt, tis tors lör, ja you name it .. Spec kontisgt att aldrig få ha  gubben hemma en helg helg mer på läääänge, man blir bortskämd de korta stunderna de är så att man får det..
Men det ska kul, riktigt kul!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Kul att det drar igång på allvar igen :) ska bli kul att följa J och hans lag.

Hoppas allt är bra med er. Vi måste ses snart!!!!

Stor kram

2008-09-18 @ 14:04:36
Postat av: Anonym

ha ha. vad lsutigt för jag skrev nyss til dog på ett annat ställe.. miss u alot honey msåte ses snart!

Ja det blri kul, har handbollen dragit igång ordentlgit än o hur går det?? Håller tummarna kram

2008-09-18 @ 14:11:17
Postat av: Erran

Hade en besviken pojkvän hemma igår, när MODO losade ;-)

2008-09-19 @ 17:39:00
Postat av: Anonym

ha ha... ja okej men de vinner nog många andra matcher :-)

2008-09-19 @ 18:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback