Nästan nervös...

Ja vad sjutton idag visas idol fårn min hemstad... gaaaahhh. de brukar ju ha en förmåga att visa upp en så fin bild av mitt kära norrland.. Men men vad som än visas så är ju norrland skönt!
Men jag msåte hålla med min vän i att herregud vad många människor som ställer upp i det där programmet helt utan noll självinsikt, herregud lite måste man väl förstå att man inte kan sjunga...

Men men de som retas med mig för programmet ikväll som är härifrån, kommerj ag lätt tydta, för herre min skapare jag skulle verkligen vilja se ett programm från linkan du då skulle man se många bönder som inte kan säga R o liknanade, fy joddlarn du det vore värre än norrlands djupaste skogar...

För övrigt har jag inte kunant låta bli börja se "Ensam mamma söker" MMm jag tyckte alla mammorna verkade såå söta o goa, spec gillade jag den där lite tuffare bruttan, Johanna... ska bli mys kika på det programmet, alltid roligt se lite löööv på teve....


nu skaj ag smyga mig ut i köksskåpet o se om det finns kvar godis...Hmm blev visst så idag istället för träning.. Jag tänkte åka när jag kom hem, men då tyckte gubben det behövdes handlas, så då brummade jag o gjorde det, för vill inte direkt göra det på fredag kväll.. sen i princip bönade han om att få åka ut o åka lite båge, o snäll som jag är skippade jag min träning, men jag tror kanske jag ska promma lite efter idol, om jag vågar :-) Fast jag vet iofs att jag kommer få springa häcken av mig imorgon på jobbet...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Jenny inte behöver du ju vara nervös, eller ja du kanske ha fler kusiner som kan tänkas ställa upp i en "paltätartävling" ;-) haha

2008-09-11 @ 22:01:35
Postat av: Anonym

ha ha... fyyyyy fan vad hemskt.. tror mig det är ett minne jag mer än gärna glömmer , men jag säger ju att släkten är stor:-)

åhh my god, i går ingen släkting men nog så hemskt ändå ha ha

2008-09-12 @ 07:37:04
Postat av: Anonym

förresten blev jag lite nyfiken på vem du är :-)

2008-09-12 @ 09:39:25
Postat av: Cammi

det var jag :-)

2008-09-16 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback