rysningar av välbehag..

vet ni vad jag tänkte på igår här när jag satt framför teven.. (måste nog ha sett nått lövli kärlekspar på teven ha ha).

Oj kommer ni ihåg den där känslan när man var på kanske en date o man liksom egentligen helst av allt bara ville få kyssa o ta på människan massa, men man gjorde liksom inte det, kanske lite försynt tog på personen nån gång då o då i förbi farten.. Man tyckte om bara att se och höra på vad personen hade att säga, att se läpparna röra sig o se den vackra kroppen i rörelse.. men helst av allt ville man ju bara få ta, tag i personen o kysa han ömt..
När det nästan rös till i kroppen på en bara av att känna en lätt smekning, kroppen liksom signalerade genast, jag vill ha mer mer... När man liksom kände hur andningen blev lite tyngre o annorlunda..o man bara väntade på det där mjuka läpparna mot sina egna... o när man väl kände dem äntligen fick smaka på dem kunde man bara inte få nog...
Man kan verkligen säga att hela kroppen rös till av välbehag...

Ja vad sjutton jag filosoferade lite på det igår här framför soffan...
får väl hoppas jag känner såna känslor när nu gubben kommer hem efter 5 dagar borta ;-) :-) :-) :-)
Ibland är det nog bra att få sakna lite ;-)

Ni vet: lust, åtrå, beröring, smek, tunga andetag, heta kyssar ha ha ha..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhhhhhh, MYS!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback