skitväder..

Regnet pissar ner här utanför typikst!
Ja de dagarna speciellt på helgerna när jag är själv med gummz är det roligare om det är fint väder så man kan hitta på lite olika småmysiga saker, ni vet kanske, trädgårds, valla, ja bara vara ute, cykla lite whatever... Men i detta väder njet det går inte... Tror nog vi kanske åker ner på ikano en sväng.. vi får se kanske förbi on off o fixar en ny kamera.. ev toys 'r us o köper nån ny rolig leksak...


Igår fick jag mess av min amerikanska donna att hon var sugen på rajtantajtan, för hon åker hem på torsdag.. Då kände jag mig lite sugen just för att hon åker hem. Men nej vet ni vad idag känner jag inget sug någonstans på det, vill hellre vara hemma o mysa o ta det lugnt...är ganska less på att springa ute faktiskt.. liksom same shit varje gång.. Fast såklrt liksom de gångerna de verkligen är nått när man många o kanske liksom kör en helkväll med middag o sånt, de gångerna o ju oftast suprans skoj... o ännu skojigare om de inte infaller för tätt...

Tror inte jag kan hålla mig borta från CC idag trots att J inte är hemma o med, men vad sjutton de spelar ju final ändå.. o gummz skulle nog tycka det var skoj kika lite, om inte hela så iaf lite...

Imorrn är det tydligen cirkus mamimum, vi hade ju tänkt gå hela family franz men nu är ju Johan borta, så nu kan jag inte bestämma mig hur det blir. Gummz älskar ju vara på cirkus så hmmm lite för hennes skull kanske, men men det får vi se imorgon...

Igår var en soft och lugn o skön kväll framför teven...somnade rätt sent o tyvärr vakande gummz klockan 6 imorse zzzzzz ... kanske vi vilar  lite mitt på dan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback