tom i bollen...

Ja så känns det i huvudet efter att suttit i telen hela förmiddagen. Man blir helt väck o kan kanppt konversera med folk  den närmsta stunden efter ha ha...
Skönt nu harj ag mottyagning, men min först pat var nog dubbelbokad o verkar komma på den andra sjuksköterskans tid, ibland ska man ha tur :-)

Nu är min skatt åter hemma, vad mys! Oj vad gumman kommer bli glad när han hämtar henne från dagis...

skulle vilja prata lite med en annan person jag funderat lite på, men det verkar ju tydligen vara rätt svårt :-( men men
jobb jobb jobb, står iaf på schemat...


sugen på att träna idag, var ju ett tag sen man var nere på gymmet nu, då gubbz var borta större delen av förra veckan.. Beror väl på hur trött man är efter dagen, fan att jag inte tänkte på det innan jag åkte hit, då hade ju kunnat ta med kläderna o åkt direkt härifrån som det ser ut nu hade jag nog baske mig hunnit på passet som börjar 17.05, ja ja vi får se kaske bara blir en prommenix idag...
Äh dags kolla in jobbmailen en sväg
see u
puss på er alla gofisar där ute!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej kompis! Synd att det inte blev något i lördags...hoppas du hade kul iaf! Jag har börjat blogga lite smått igen, kolla in det om du vill :)

KRAM

Postat av: Anonym

hej vad kul du börjat blogga igen :-) Föröskte skriva kommentar men det gick ej :-(

Måste ses snart vännen. nu dags för personal möte see u kramiz

2008-09-09 @ 13:19:53
Postat av: Anonym

hej vad kul du börjat blogga igen :-) Föröskte skriva kommentar men det gick ej :-(

Måste ses snart vännen. nu dags för personal möte see u kramiz

2008-09-09 @ 13:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback