torsdagsmys...

ja i nästan vanlig ordning kan man väl säga så bestod det i att vara nere på CC o kika lite på grabbzen o surra strunt.. myspys om än jag insett man är rätt trött efter en stressig dag på jobbet, hem till en trött o hungrig  tjej o så stressa vidare, man är rätt trött i huvuet där på kvällen, men lite kaffe i kroppen går allt fint...

Idag hade jag extra trevligt besök av min egna kavaljer (lille Didrik med mamma) men han sov som vanlgit hela tiden  under vår date, typikst, men han vet väl jag inte tröttnar på han trots han bara sover när vi ses.. Fick iaf mysa o prata med Lotta massa, var trevligt!

Kan väl säga så här, itne ett dugg sugen på jobb imorgon, nej ni lika med nada noll, inte för fem öre, fast jag vet att väl där flyger timamrna iväg o klockan blir vips fem..

Finns andra saker jag är mer sugen på, går i vågor, tvekar  av o till men vet att nej när jag tänker till så är det detj ag vill, no doubt.. men men vi får lan se vad som händer o sker..

Äntlgien kom prinsen hem så nu ska jag krypan er o mysa lite

puss puss på er allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback