tror nog jag är ...

KÄR:

Ja jag tror jag är kär!

Jag har hittat en ny kille i mitt liv!
Från första anblicken visste jag, honom, honom ska jag ha i min famn i kväll!

Det lustiga är att jag inte ens är helt säker på hans namn, tror nog inte han riktigt vet det själv heller för den delen...
Men det namnet jag hörde ryktas om klingar fint i mina öron

När han tittade på mig var det så vackra busiga ögon som kikade på mig, fast, okej jag vet inte om han tyckte jag var lika intressant då han faktiskt mest blundade för mig...

Sen föredrog han en annan kvinnas bröst före mina...men det fick gå ändå, jag insåg att ska jag få ha han lite får jag allt dela med mig av honom till den där andra kvinnan....

Jag brydde mig inte ens om att han kräktes på mig, tom det fann jag charmigt...Just där och då var han ju ändå i min famn.. o den andra kvinnan på behörigt avstånd, men redo att rycka in när jag så inte dög längre, :-)
Ja jag fick vackert inse det att för han kommer jag aldrig vara först (hihi), men han är så fin så jag nöjer mig med de stunder jag får ändå... :-)

Ha ha.... åhhhh så mys, lilla gosebebis, hoppas vi ses snart igen! :-)

Har varit mys att ha familjen , våra förra grannar på besök, oj dem är så goa!  Så trevligt/roligt vi har dem här i stan! (skriver inte bara det för att du läser lotta! :-)  )
Jag tycker om den familjen massor!

Men men nu time sova.
kram på er allihopa...

Kommentarer
Postat av: Lotta i Linköping

Haha.. jasså så du är ute efter min `man´ ;-) Tack för i kväll! Nu får det inte dröja så länge till nästa gång..



KRAM

Postat av: Anonym

nej verkligen inte...

dags ses snart igen kram

2008-09-22 @ 13:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback