bil...

Det är allt bra trist utan bil, less...man känner isg liksom lite låst, kan ju typ kanppt handla ordentligt..

Just nu upptas tiden mkt av biltankar ha ha.. Ni som känner oss vet ju hur vi kan sväva iväg ibland. Vi har liksom tänkt oss en rätt billig liksom soft vanlig bil denna gång, men hmmm titt som tätt svävas det iväg... Ja vi får helt enkelt se. Trivs rätt bra med att glida omkring fint oxå :-) men nja dienro dinero handlar det ju om...

Ja vad fan jag kan verkligen inte säga vad det lutar åt, vi får helt enkelt vänta o se, men ingen vooorsting denna gång iaf..
Huvudsaken den är säker o kidzen får bra med plats!!

Skulle vara gött ha en bil tillw imorrn iaf, då jag gärna vill se min snutta spela handboll o mysa efteråt,  Johan är i norrköping nu rekondar läget är ute o provkör en xc90 nu...vi får helt enkelt se vad det blir..

Jag o tindriz gick ner till köpcentrumet igår, ja hon cykalde såklart i full speed så stödhjulen bara rasslade efter vägen...så skönt iaf komma iväg på prommisar (om än det inte känns bra efteråt, fan alltså måtte denna skit gå över!)
Hittade mig en fin bh igår, gumman var bra söt hon sa högt  i provhytten " Mamma den där passar dina bröst jättebra, den tycker nog pappa oxå är fin"
Utanför satt en man o väntade på sin fru, han skrattade gott när vi kom ut :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback