fixarjenny...

Återigen en riktig fixardag 'a la jennybenny

Har ringt och  fixat med bland annat:

*Flyttlass arrangerat
*flyttstäd tid bokad
*Bokat tid för att skriva på  sista papprena för lägenheten

Hittat en barnvagn :-)
Det jag är mest nöjd med !
Var ju inne på att köpa en britax vigour 3, men länge funderat om det ändå kommer bli så att jag inte blir nöjd med tanke på hur nöjd vi var med vår urban jungle.  Dessutom verkar den så liten att kidzen växer ur sittdelen jättefort. Har sett småbebisar i den som liksom rerdan ser ut att ta upp nästan all plats (utan overall o åkpåse)

Hittade i dag en beggad svart UJ, med regnskdd, myggnät, bumperbar, skötväska o parasoll till ett bra pris i linköping som ska inhandlas och skickas med flyttalsset. Känns superbra. Johan har inte varit så brydd i det här med vagnväljandet, men blev riktigt glad över en UJ då han liksom jag varit supernöjd med den!
OM nu lillskrutten vill ha sittdelen lika grymt tidigt som tindra ville så tjackar vi kanske en billig vagn som kan vara vänd mot en den korta tiden det gäller. Grymt fin vagn iaf...



(med rött parasoll, om så behövs)
Har även beställt filt till vagnen til vår skatt blidde en sån här:

Pärlsammetsfilt Rockabilly



(sen gillar jag även den här sidan, där man kan köpa nya suffleter i lite cool stil, gillade denna tex)

PINK CARTOON
shop.textalk.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback