flitiga dagen..

Ja idag har jag hållt igång hela  dan i af en bra bit ut på em. Rensat o fixat uppe på vinden. VIsst fortfarande mkt kvar. En del saker kan jag nog kirra bort senare. Typ till stugan i sommar. Men svårt fixa bort nu på en gång. Ja skönt iaf fixat det!

Har hört från olika håll om det fina vädret i linktown o fan lite längtan dit har jag allt. Liksom passa på så länge vi fortfarande har place kvar att bo på där Tindriz saknar ju sitt rum dessutom :-)  Vi får se som vanligt hänger allt på hockeyn.. (ovanligt eller hur) Går johan vidare, vilket jag håller mina tummar för att han gör nu när han hållt på så länge, så blire det nog inte. Men skulle sässen ta slut. Så vore det ett hett alternativ åka dit, så har man nära både till tex Västerås o götet :-)  samt kan passa på att hänga lite me gobbizen i stan oxå såklart :-)  Vi får se helt enkelt...
Jag vet inte riktigt om jag orkar pysa ner själv med tindriz, nja det tror jag ej... Men men bara klura vidare..
Fast vi får se, kanske inte blir ändå, man vet aldrig med oss, är ju nice här uppe med :-) (

Lilla hjärtat har iaf sagt 2 ggr, när johan kommit o åkt. När han drar fram sin väska för att packa säger hon "Ska vi flytta nu" ... Tack o lov med glad o förväntansfull röst. Hon leker även med dockorna att de bor i schweiz o att de bor på hotell etc.. Klart man måste få klura lite i leken... Hon har även förvrigt en docka innanför tröjan nuförtiden nu :-) Nyss kom hon med doktorsväskan o 2 dockor i tröjan o sa att dem ville komma ut nu , ha ha...

Saknar min gofis, min bättre (nja andra hälft passar nog bättre ha ha) hälft. 3e veckan han är på vift, tack o lov för helgerna! Fast går riktigt bra , men liiiite segt börjar det allt bli..

men men time för duschen kramiz kramiz på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback