Härligt väder...

Nice har varit fina dagar nu de senaste dagarna ,skönt!

Har varit dålig på att uppdatera, har liksom kikat annat. Vi har ju vare sig bil el bostad så vad sjutton det måste ju kirras. Ellelr bostad går ju inte , för då är det ju en fördel veta vart man ska husera, men vi får la bo i bilen så länge :-)

Äh smämt o sido, snart kanske man vet iaf, eller så inte. who cares allt ger sig med tiden. 
Ska iaf brumma mot linkan i dagarna, när beror på lite olika saker, men det ska bli ruggitt kul o skönt det med, Lite vemodigt, saknar liksom min lägga o även stan en del så känns lite skumt. Det är sista gången vi liksom har egen bostad i den staden på ett tag...
Men men hoppas på goväder o mkt mys! (packande o flyttandet skjutar jag framför mig...)

Har vi bara bil, tror jag nog vi ska brummelibrumma mot västerås o kika handboll till veckan o ha det gött med vännerna. (om dem orkar med family franz vill säga ha ha)

äh ska la vara lite social ett tag nu...


Just ja norweigans servicemind kan ju liksom kyssa sig i arslet. Gud sååå less. ringt o tjorvat om våra tickets x antal gånger. Nästa sisa gången när jag bestämde hur dem skulle bokas om så fick jag ju bokningsmummer o sånt som skulle räcka. Kikade ändå in på mailen för säkerhetesskull. Gissa min förvåning när kärring gjort nått helt annat än det vi pratat om... fick alltså ringa tillbaka o tjafsa massor....orkar inte ens dra the story... men men fxade till sig iaf....


nåja kramen på er


Kommentarer
Postat av: Cicci

Vi blir ju överlyckliga om family franz bestämmer sig för att komma hit, såklart :)

Ni är så välkomna, när som helst och hur länge ni vill.

Kram

2009-04-16 @ 13:22:48
Postat av: jensan

ja det vore great, har vi bara bil kommer vi nog. vi har ju semster :-)

en natt får räcka, så ni orkar ha ha... :-) Hinner vi mysa hela dan efter din match...

kram

2009-04-16 @ 18:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback