"Hemma igen"

Ja på nått sätt känns linkan ännu som hemma, antar det är för att vi liksom har hela vårt bohag o vår mysiga lägga som vi trivs så bra i här... alltså lullleee är alltid hemma ändå såklart, men det kändes riktigt nice komma till sin egen bostad, sova i sin egen säng. Det fanns en liten tjej som var överlycklig över att återse sitt rum.. Hr nog lekt med alla leksaker snart :-)

Kände mig glad över johans reaktion när han entrade läggan, han blev lite förvånad o jag fick mkt cred för hur jag städat o gått an innan vi jag o tindriz pös till switzerland o lämnade  resten i mäklarens händer..

Tycker vi har hunnit mtk sen vi kom, det bästa var såklart mys med våra grannar, men kika bil har även stått på schemat, fixa massa småsaker... Tänkte först gå på nått freestyle motorcross evanemang nere på CC idag, men kände bara för att vara hemma o mysa Så nu är brakagrillen tänd.

Bilder på mig o min älskade familj:




Tindra har cyklat o cyklat , gullungen vår...


Vår "monstergrill" har plockats fram ha ha ha.... Som ni ser så behöver vi då INTE köpa grill när vi flyttar, inte alla som har en sån här prima vara :-)




Johan & Tindra till er är min kärlek helt obegränsad!! Stora pussar till er båda!!!

Kommentarer
Postat av: susanne

så fina bilder! härligt med all grönska också :)

Kram

2009-04-18 @ 20:27:12
Postat av: Cammi

Åh så härligt ni ser ut att ha det! Kan meddela att det har varit svinkalla vindar här i dag, ja ni vet ju hur det är här uppe i Luleå! :-) Blir riktigt avvis när jag ser naturen och den riktiga våren! Sköt om er och njut av att ha ett eget place ;-)



Kram på er!

2009-04-18 @ 22:59:10
Postat av: Anonym

S:Tack så mkt vännen! Ja det är gött med vår :-)



C: Ja det har varit en del kalla vindar här oxå dessa dagar, brrr,men skönt med gröna gräsmattor o grilldoften ha h...

Ja det är det bästa, ett eget palce! :-)

vi hörs av



kram kram

2009-04-20 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback