Hur var jag eg förra gången?

Älski har flertal gånger under denna gravs tid sagt att : "Det märks knappt att du är gravid, inte alls som sist"

Böjrade fundera lite nu då, hjälp hur var jag sist???
Stackars älski, tur han stod ut..
För tycker själv jag var mkt tröttare då, mera hormoner i svajjning etc... men jag vet halva tiden kvar..

JAg kommer säkert hinna sitta i min garderob (om jag nu nånsin får nått hem vill säga) o gråta på golvet över att jag inga kläder har. Gråta till johan när han väl hittar mig där inne o säga att det är lika bra skicka allt till myrorna för jag kommer aldrig aldrig kunna ha dem mer.. För att 5 minter senare traska ut i en på tok för liten tshirt o pyjamas brallor. En sååå rolig syn att gubbz (trots mitt humör) brister ut i skratt.. :-)

Visst jag kommer säkert försöka baka nått bakverk jag inte gjort förr, o som vanligt slutar det inte som jag vill. Så tårarna sprutar  även denna graviditet när jag  försöker fixa till mitt misstag.. 

O visst jag kommer säkert svära åt att jag precis som förra gången kommer typ bränna mig på magen med stekpannan el nått...

Jag kommer få den där vaggande ankgången på mina promenader (som jag inte ens går på nu) som tar lika lång tid som för Agda 90bast...

Men på nått sätt känns det ändå  inte på samma sätt som sist. Vet inte om det är för att man likom har fullt upp med en liten tös redan ,samt att man liksom är så inställd på annat sovmönster mm mm Men vad jag vet är att  även om det inte känns på samma sätt så längtar jag lika mkt efter slutprodukten som komma skall...


Jag fullkomligt älskar att pyret börja sparka för fullt i magen (fasar lite för tillväxten, då storasyster jämnt skulle vara o sparka under mina revben, aj aj aj) Hoppas lillgrabben är vaken ikväll o kan visa sina takter för papsen när han kommer hem. Vet att det återigen kan bli ett sånt här moment när man liksom bara vill gråta av lycka. kan låta töntigt innan man väl är där själv.. Men vänta bara tills ni står där själva oj oj tårarna kommer bara komma ibland, av just lycka. Av att man liksom är en del av det där mirkalet som är på väg (o även miraklet man redan skapat- Mer fyrverkeriet åt folket  ha ha )

Men men ska la fresha upp mig lite innan prinsen kommer så vi kan känna på miraklet o ev make some fireworks :-) he he

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söt du är gumman! Klart du snart kommer ha ett hem! Det löser sig, ska du se..

Alltså, vad hade man inte gett för att få hitta dig där i garderoben, eller se dig när du kom ut i lill-tshirten :-) :-) Hahaha

Ha nu en riktigt härlig fjällvistelse!

Kram från oss

2009-04-09 @ 07:38:20
Postat av: Anonym

Ja då det tror jag med :-)

Ha ha ja så här i efter hand var det nog ett riktigt rolgit ögonblick :-) MEN där o då i hormonernasgrepp o med stora magen o INGA kläder var det inte ett rolgit ögonblick.. he he men jag ser mig liksom framför mig nu o skrattar gott åt det själv :-) ha ha ha Hormonkossan...



Hoppas påsken varit bra!!

kram kram

2009-04-12 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback