Klurilur...

Namnfunderingar...

Vi har hittat ett namn som är sååå fint, coolt o gulligt på sama gång: Troj 
Ja tänk bara Tindra & Troj F......... Låter rätt fint

Andra namn som är högt på listan är: * Svante
                                                                     * Totte
                                                                     * Charlie
Lite släpande har vi namn som Wiggo, Wille o Mio
Men Troj är för närvarnade den stora favvisen... (dock kanske med stavning Troy, men nu känns Troj med J bättre)


Lillgumman såg på "sjukhuset" med mig idag. Där var det förlossning o efteråt när jag nattade henne kom lite funderingar. Mamma när du ligger o låter så här (krysläten)  så kan jag hålla dig i handen o trösta dig.. Fick då fint förklara att barn inte brukar vara med där utan storasyster el  storebror får komma sen. Pappa håller mamma i handen i stället o tröstar mamma. OK svarade hon. Det fixar pappa , då kommer jag, storasyster sen...
Åhh min gullunge!

Dock inte lika charmerande idag när hon såg en rund kvinna o frågade mig " Mamma har hon en bebis i magen"
Nej det tror jag inte svarade jag typ. Hon bara blåser ut magen allt hon kan o säger, men hon har ju en sån här mage...
Tack o lov hörde damen i fråga inte detta.. pust!!


Men men nu Greys!
Är förresten så sugen  jobba attj ag snart tar fram tindras doktors saker o leker syster :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta lkpg

Jag vet en som heter Troj eller Troy. Vet inte säkert, Jag tycerk det är skitsnyggt. Mamman kommer från island. Jag hade nog inte hört det namnet innan tror jag.



Annars Wiggo :-) Jättefint.



Men alla de där namnen är ju fina såklart.

Postat av: Anonym

Åhh, gosefisen Tindra! :-)

Och Tindra och Troj låter ju klingande fint.



MAJ, MAJ, MAJ!!!! ;-)

Love!

2009-04-01 @ 21:28:57
Postat av: Sanna

Åhh, gosefisen Tindra! :-)

Och Tindra och Troj låter ju klingande fint.



MAJ, MAJ, MAJ!!!! ;-)

Love!

2009-04-01 @ 21:29:11
Postat av: Cammi

Troj är ju jättefint! Har ni sett på familjen annorlunda? :-) Tycker alla de tvillingparen har fina namn men minns aldrig vad alla heter :-)



Söt Tindra! De har lite svårt att förstå att de inte får vara med. Thilde började storgråta när vi hade en liknande diskussion..

2009-04-01 @ 22:25:47
Postat av: Annicka

hade du velat jobba i sommar? Hade jag vetat de så hade jag ju kunnat fixa ett vick,nu tror jag att vi löst allt. Dr.Bergman hälsade att du hade skött dig fint;))

2009-04-01 @ 22:36:45
Postat av: Anonym

L: Tackar, ja det hr som fastnat ordentligt. Tycker det är ett så mysigt namn!



S: ja du hoppas på maj maj maj.. :-) Jo visst gör'e som det...



C: he he avslöjad, fast hans stavas med Y, men tycker med J är finare på nått sätt... Jodå det kommer nog, idag blev hon tjurig över att jag titade på bebiskläder. vi skulle ju se på saker till henen istället :-)



A: svårt lova nått så här långt innan, man vet ju inte riktigt hur man mår o så, samt ens om vi är här.. det är ju det som är kruxet, där av mitt trampande o stampande.. kan ju liksom inte söka daggaaplats el nått just nu... Perfekt. Han skötte sig oxå prima :-)En annan gjorde ju itneså mktm er än att flasha med magen ha ha...





kram på er alla

2009-04-01 @ 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback