små saker...

Små saker kan vara nog så glädjande :-)
Fick precis veta jag får kramas ikväll istället för imorrn. Mys!!!!
Däremot oxå veta att om J går vidare på mån, måste de åka redan på söndag em till ume... för att flyga. Var helt fullbokat  annars.. En liten resa på 27mil.. Ni vet alla påskfirare.. (även därför de flyger till en annan flygplats ikväll, men  hem kommer dem iaf :-)

Jag har typ packat det jag kan nu, förutom neccecär o johans saker som är hos hans morsa o farsa.. Samt tindras små leksaker som ska med.. Ev dator (för lite filmers skull) O maten såklart...o madrass o skidor.. Men det får fixas imorrn..

Bir liiitesur på mig själv.. dels rör jag mig på tok för lite nu.Är helt enkelt för  för tröttmössa på kvällarna, men sur på mig själv som sagt! Ännu surare över vilken gottegris jag är..Men nu är'e påsk iaf o här ska njutas :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback