stolt ,glad o varm i hjärtat!

Kom hem från västerås igår, trötta men med en varm känsla i kroppen!
Det är allt gott att ha så goda vänner!

Kikade på Cicci's handbollsmatch, vinst blev det o herregud vad grym hon är! 7mål gjorde hon allt.. Tindra hade en egen fanclub t-shirt, får visa bild sen.. C var så duktig så jag tom  blev så rörd på läktarna att det tårades i ögonen (gravidhormoner haha) Jättejätte kul se, nu hoppas jag matchen på tisdag är på tv! Det var en jättetrevlig kväll o dag! Längtar redan att ses igen. På väg hem kom jag på mig själv med att sakna att bo så där nära så att jag o C kunde ha det som förr, göra lite mera vardagssaker, kanske ta och kika på stan (utan barnen , tindra johan o freddan ha ha), luncha o snacka gojja.. Nåja i denna värld vet man ju liksom aldrig.. Men nu får jag nöja mig med att gosa med dem ltie då o då istället

På vägen hem pyste vi förbi vingåker men det var som vanligt, johan som hittade lite saker, fast köpte bara kallingar!. dock hade dem massa polarn kläder nu så det var när lille Troj fck sig nått fint, men jag höll mig...
Själv har jag kikat o sett att det nog finns mkt fint på stan måste bara ta mig i kragen o ta mig ner :-)

Vädret är jättefint nu o i helgen har det lovats kalas väder så hoppas det stämmer! Brummar nog mot götet på söndag mne  inte helt bestämt vi tar dagen lite som den kommer. Kanske lunchar på stan idag o en sväng till trädgårds.
Har iaf hoppat upp redan vid 7 idag o tvättat...

Ja vem fan vet vad som händer i framtiden, inte jag iaf, vi får vänta vänta o se... Lite frustrerande känsla inombords...men men we'll see


kramar på er

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ååh, det var så mysigt att ha er här. Så tråkigt att vi inte kan ses så ofta som vi vill. Jag hade mer än gärna bott grannar med er och kunnat springa över i tid och otid på en kopp kaffe.

Vi somnade iallafall gott igår och jag tror inte att "Fjeddan" klev ur sängen förrens vid närmare 11 idag, haha.

Hoppas hemresan gick fint och att du hittar något fint på stan när du traskar runt.

Bilden på mig och Tindra finns på bloggen, men jag kan skicka den på mail om du vill ha den :) var en bild till som var fin.

Saknar er redan!!

stor kram

2009-04-23 @ 14:56:33
Postat av: Cammi

Nu tycker jag det börjar vara dags för er att komma upp till norr igen! :-) Thilde trodde att Johan var med i Wipeout när vi såg en repris i går, så även hon saknar er! :-) Stressa inte i hjäl er med flytten!! Kram

2009-04-26 @ 00:25:32
Postat av: Anonym

C: he he vi sa allt det i bilen att nu är nog "fjeddan" o även du trötta efter vårt ståhej :-) Skönt ni fick sova ut! Hopaps vi kan ses snart igen!



C:Är uppe nu men bara på blixtvisit, men förhoppningsvis tillbaka snart igen. Måste ses sanrt!





kram kram

2009-04-29 @ 09:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback