Tips...

Dagens tips för er tjejor som ännu inte fått barn men som vill känna lite hur det kan kännas när bebisen sparkar inne i magen...

OKI håll till godo.... :- ) :-) 
(prydliga personer undandebedes läsa texten här under..)

Saker som behövs:
* Ett stycke badkar (behövs nog eg inte, men det var så jag upptäckte den liknande känslan)
* En man med erigerad snopp (ha ha ha)     Red version: Obs! Halvt erigerad snabel :-)
* samt du själv...


Jeppzipepsi. Ta er ett gott bad , du kvinna sätter dig framför din man. Sen ber du han typ "spänna till" snablen sin lite då o då så där oförväntat... Jag började garva nämligen. Jag satt o berättade om att bebisen börjat sparka o leva om så när jag helt plötsligt kände en helt liknande rörelse fast på ryggen..

Så vill ni känna i förskott testa detta :-)


Kommentarer
Postat av: Erran

HAhahaha jag dör av skratt... du är ju helt alldeles för rolig du!! Men du... det krävs ju en erigerad snabel för att han ska kunna spänna den så va??? ;-) haha det här var kul!!

2009-04-03 @ 21:02:14
Postat av: Anonym

Haha, Jennybenny! Du är så jäkla go. Detta måste ju testas!! :-)

2009-04-03 @ 21:28:31
Postat av: Anonym

ha ha Just ja: dumt av mig kanske lite halvt inte för "boinnnngg he he...



Jag var bara så inne i min upptäckt :-)





2009-04-03 @ 22:11:20
Postat av: annicka

Måste säga att detta lät som en typisk jennyintebenny grejj,beskrivningen alltså. Å bäst av allt förstår precis hur du menar. Kul att du/ni delar med er;))

2009-04-04 @ 07:53:45
Postat av: Lotta

Förstår känslan precis :-)

Postat av: Elin Blom

asg

2009-04-04 @ 22:28:08
URL: http://alvlos.blogg.se/
Postat av: susanne

:D haha Du är så härlig!!!

2009-04-05 @ 10:52:46
Postat av: Erran

Hhaha... jag skrattar bara mer och mer ju fler gånger jag läser inlägget. Säger som Annicka... man fattar liksom hur du menar, det är det som är så störtkul!! Fan vad bra!

2009-04-05 @ 18:58:09
Postat av: Anonym

Klart jag/vi delar med oss (iaf lite.. lite måste man ju bjuda på )



Kul att ni uppskattar mitt tips, o dessutom förstår hur jag menar ;-)

2009-04-05 @ 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback