16dar kvar till bf..

Knubbisen herself:



Magilagen:


Kommentarer
Postat av: Anna Boodh

Hej Jenny! Äntligen hittade jag bilder på dig. Du är super fin! o verkligen en sån där slät o fin mage (inga såna hemska vita sträck på)! Kul att få se dig!! Kramar

2009-08-10 @ 16:47:20
Postat av: Anonym

Hej Anna!! Vad kul att höra av dig :-)

Tack så mkt! Lite fina ord värmer när man känenr sig stor o tung ha ha..

Ja tack o lov har magen hållt sig så som jag vill, har ju dock hört skräckhsitorier om de som fått bristningar de allra sista tom efter förlossningen, så gaaahhh än pustar jag inte ut :-)



Hoppas allt är bra vännen!! Fan att linkan ska vara så hiskeligt långt bott :-(

kram

2009-08-10 @ 17:33:56
Postat av: Anonym

fast de bleknar ju ändå såklart o man får sin skatt :-)

2009-08-10 @ 18:13:01
Postat av: Sanna

Åh, vad FIN du är hjärtat! Rackarns vad nära det är nu... Spänannde.



Vi hoppas att A har någon lucka i schemat framöver och att det stämmer med J´s... Vore så kul att få klämma på pyret (och er för all del:) när han tittat ut.



Varmarste kramarna från Göt... ÖREBRO var det ja! :-)

2009-08-10 @ 19:19:37
Postat av: Anonym

S: ja hur känns det för er nu då att bo i örebro?? Måste surras nån dag!!

Ja det vore himla kul att få ihop det nån gång här framöver, lite lurigt det där :-( Men klämmandet får ni göra på lillpyret o storpyret , jag krams dock gärna :-)



ja du Sanna jag fattar det inte, tänk tyckte det var nyss vi ringde o berättade.. o nu är det snart dags.. Shit vad tiden går :-) ......



stor kram på dig gumman, ja o alice oxå!

2009-08-10 @ 19:32:47
Postat av: Sussi

du är helt fantastiskt vacker!

2009-08-10 @ 19:58:49
Postat av: Anonym

S: Tsckar o bockar, gud vad rar du är!

2009-08-10 @ 21:30:25
Postat av: Anonym

Shit Jenny vad tiden går fort!! För ett tag sedan kändes det som att du varit gravid i evigheter och nu helt plötsligt ska lilleman titta ut i princip när som helst! :-) Så spännande...ska bli mysigt att få snosa bebis ;-)



Din fina mage kommer ju att vara hur brun som helst när lilleman tittat ut och den drar i hop sig ;-)



Vi måste ses snart!

2009-08-10 @ 22:06:41
Postat av: Erica

Åh, du är så fin vännen! Det är du alltid förstås! Håller med det som Anna skrev, magen är slät, brun och fin :) Inuti ligger någon superfin med!



Stora Kramar!

Postat av: Anonym

Anonym: hmmm skaj ag låta dig snosa på min bebis ha ha.. Antar jag vet vem du är ha ha.



E: Tackar gumman! ja vi får hoppas knodden är finbakad han med :-)

stor kram

2009-08-12 @ 12:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback