20dar kvar..

The countdown continues...
Idag är det 20 dagar kvar tills BF och jag hargått in i vecka 38...

Glömt berätta om sista BM besöket. Kära mor skrattde lite åt mig när jag berättade om  hur det gick. Hon sa nått i stil med :jaha ja det var ju nästan konstigt (tänkte la på hur jag flängt o farit ha ha)
Mitt hb var bättre än vad det nånsin varit o Blodtrycket hade oxå sjunkit litegranna. Perfekt!
Sf måttet var 34, och om bebisen var ruckbar el fixerad glömde jag fråga men  hmm jag tror ännu på ruckbar..

Nu har det iaf börjat komma små vinkar om att f-n den kan ju komma innan oxå (likväl som efter). Fick nästa tid  tis 13/8 men samtidgt som jag fick lappen sa hon : Om du inte är nån annanstans förstås men då ser jag ju det...
Jag upplyste henne snabbt att nej  just då gick det inte för sig att vara på bb för då har jag gubben på vift :-)

Blir lunch på stan först idag..... Tindra blev så glad över att få träffa bebisar så det var ju skoj..


Johan har darigt iväg på min hojj o med lauras väska, han var bra söt. Han är ju inte den största camparen man känner direkt, lilla vännen love u so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback