88år..

FÅ se nu var det 88 år jag var???
Eller hmm kanske 28.. Känner mig då som 28 efter att jag varit i farten hela dan o sen lägger mig. När jag ska resa mig upp ur sängen när man liksom hinner stelan till, fiii f-n alltså det går i ultrarapid o kan göra såååå förbenat ont.. Skönt att jag snart får tillbaka min kropp faktiskt :-)

Har struttat runt på storheden i dag i x antal timmar. Man kan även tro att jag var nån slags "testpanel för storhedens kundtoaletter" För på den stunden vi var där ute hann jag besöka inte mindre än 3st: bra jobbat jenny!! Den som får högst betyg av de jag provade på var nog ändå biltemas ha ha..

Köpte mig bara massa nyttosaker ni vet som tråktråk diksmedel, skurmedel, amningsinlägg, listerine, balsam etc.. Det enda roliga jag köpte var en "höstväska o scarf" i typ ljuslila...

Nu är snart denna vilopaus över för snart ska man vidare o käka lite gott..
Har iaf börjat packa bb väskan, eller packat o packat men lagt fram saker..

Längtar tills på söndag, efter min älskling, ja både storis o lillis!!

Har förresten ett nytt kärleksnamn nu, men känns ju lite som han redan heter Troy.. Så det kommer det nog bli, men helt förälskad i namnet Eddie oxå.. Fast lilleman är ju Troysan såklart..eller vem vet ha ha

Kommentarer
Postat av: Sussi

men nää Eddie är ju vårt :)

2009-08-14 @ 18:23:13
Postat av: Elin Blom

Jag gillar Troy. :-D

Postat av: Cammi

Det bra att ha några namnförslag för det är ju först när de kommer ut man ser vad de ser ut att heta :-)

2009-08-14 @ 20:21:40
Postat av: Cammi

Har förresten rotat fram bärsjalen men ska bara tvätta den och leta fram instruktionsboken så du får till det så ska jag leverera den till dig! :-)

2009-08-14 @ 21:09:43
Postat av: Anonym

ja då det lutar väl åt troy ,känns i pincip spikat men man vet ju aldrig :-)



C: snällt! :-)

2009-08-14 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback