alltså dagen har inte varit bara bad om ni tror det..

Insåg hur negativt mitt förra inlägg var...
Och visst  vissa delar av dagen har varit bläää till och med megabläääää, har grinat säkert  ja typ 4ggr idag, Men mest beror det nog på trötthet och hormoner såklart ha ha (sovit rätt kasst i värmen..) 

Men vet ni vad, solen har skinit o vädret är kanonkanonkanon, helt sjukt så eg ska man inte klaga. Tycker ju bara inte om när saker inte blir som tänkt. (alltså när man är själv med kidz, annars blir det ju sällan som tänkt..)Hade jag vetat vi skulle vara hemma idag, hade man säkert planerat in  strandhäng eller liknanade..

Inför morgondagen velar jag om vi ska åka till arons o bada, lär la vara kanonväder igen, el   cykla till lulsundet även då bad.. Eller som planerat innan åka o luncha med några tjejjer. Får nog känna mig för imorrn hur det blir.. Glömde iaf solstolen i g-tad igen. är liksom inget skönt ligga pall ner på filt, fast iofs är jag själv med t o badar lär jag la sitta mest vid borden ändå.. Men hmm kanske blir stan ändå behöver uträtta lite småärenden.. ja ja morgondagen får hetl enkelt avgöra..

På fre får jag barnvakt från typ 1, ska ivgäg på nån middag o lära känna varandra grej kl 17-24. Ska bli kul på kvällen! ochä ven skönt med några få timmar alldels allena! Imorgon kväll är det nog jag som hyr mig en bra film o ligger o kikar på..

just ja höjdpunkten med morogndagen msåte nog ändå vara princesstårta hos S & O, he he tjatat så om denna tårta sen barnkalaset i stadsparken så stackarn kände sig väl tvungen bjussa på tårta ha ha ha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tvingad?! Närå :) Jag såg min chans bara Hehe :)kramis/S

2009-08-06 @ 20:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback