Änglavakt o bra bil!

TÄNK OM!!!
Vet inte hur många gånger jag tänkt idag: Tänk om!!

Fick imorse ett samtal som gjorde både mig o Johan chockade o fundersamma. Var en person i släkten som varit med om en bilolycka. Man kan säga som så att personen hade änglavakt o en bra bil tack o lov!!
De hade fått väjja för en älg o bilen hade voltat o var bara skrot. Personen i baksätet fick klippas ut om jag förstod det hela rätt o var nu på  sjukan o ska op'as men har gått bra ändå. Personen vi känner var föraren o bilen är bara skrot o mos. Brandmännen hade sagt åt honom att de var tur de hade en så pass bra o säker bil, annars hade han/de nog inte överlevt.

Mina tårar började såkalrt att rinna, mest för att man  ändå blir så beörd o  tänker på hur chockad han ska vara o hur tankarna ska gå. Och mycket för att man tänker "Tänk om". Tänk om vi fått det dära samtalet i natt o det inte alls hade gått så pass bra som det ändå gick inatt. Det går inte att föreställa sig vilken tragedi det hade varit. Personens mor o far är inte hemma idag heller utan på väg hem från en semester resa,  stackarna vad de ska undra o fundera o vara oroliga nu på vägen hem.
Vi ska iaf åka dit o hälsa på idag, J kände att han ville det o det förstår jag!

Tack för att de fick ha änglavakt!!!

Idag vill jag extra mycket säga till alla mina nära o kära att ni ska vara rädda om er!! Jag vill aldrig behöva få ettsånt där samtal så lova mig att vara försiktiga o kloka i trafiken!!
Mamma jag lovar jag ska sluta slarva med bältet!! 
Har även tänkt på min mammas olycka i våras, även då väcktes såkalrt tankar som tänk om!  Men jag vill aldrig behöva tänka ; Tänk om igen

Bilder på bilen från olyckan, en del av er kanske känner igen bilen....
http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5025340


Kommentarer
Postat av: Cammi

Usch så hemskt!!! Men det ser då inte ut som den bilen på dessa bilder! Ni får hälsa honom så mycket från oss!

2009-08-18 @ 14:59:36
Postat av: Anonym

. Nej du inget kul :( ja då det ska vi!

2009-08-18 @ 15:53:44
Postat av: Cicci

Men gud, hur är det med honom? Hoppas han mår bra och inte blev allvarligt skadad på något sätt.

Tänker på er.

2009-08-18 @ 16:57:38
Postat av: Anonym

C:Det gick jättebra, han har bara fått ett skrapsår på armen, helt unbeliveble!!

2009-08-18 @ 17:25:14
Postat av: Lotta Lkpg

Usch vad hemskt!!



Känner igen bilen gör vi allt. Dock inte i det skick den är i på bilderna. Måste säga att de inblandade hade en himla tur.



Kram från Lkpg

Postat av: Susanne

men fy, tack och lov att allt gick så bra som det gick. Bilar går ju att ersätta men inte liv.

Kram

2009-08-18 @ 21:18:57
Postat av: Anonym

Men FY så hemskt!!! Vilken tur att allt ändå gick så bra. Det var inte hans tur att lämna ännu. Helt klart...



Tänker på er!

Varma Kramar från Sanna



2009-08-18 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback