jag lever..

jag har liksom inte fösvunnit från jordens yta eller så.. Har bara varit lite mkt här ett tag.. av naturliga skäl som ni nog kan förstå :-)
Vart tar tiden vägen?? :-)

Igår kväll var jag sååå trött så trött, min ögon var typ helt rödsprängda men fick sova rätt bra i natt o nu är man åter fit for fight.. (ja iaf rätt så..) Anledning att man kanske var extra trött var för att storasyster hade en "se mig, bekräfta mig" dag igår.. Vilket yttrade sig på mindre fina sätt någa gånger..

Var även på bvc, lilleman hade inte gått upp mkt, men tror det ändå håller på attvända, märks tydlgit på hans sätt, mkt mera vaken o visar han vill ha mat  etc.. så han hann nog bara gå ner mer under mån o början av tisdag innan det vände.. Nu  har amningen börjat flyta på, fast lillis får även lite ersättning för att växa på sig (enl uppmaning från bvc oxå, skönt!)

Idag ska nog tindriz sova hos mommo o moffa, hon ville de själv så ska dem gå på leo's imorgon kan väl vara skönt få vara bara med dem..

Mamma skrattade åt mig igår, vi var på stan o jag ille köpa lite nya kläder ble inte mkt. Jag blir mest tjurig o sur av att prova kläder, fiii f-n alltså, hate it! Mamma skrattade o  påminde mig om att "Jenny det är ju bara 8 dar sen du fått barn.."
Då kändes det la lite bättre.. Det störiga är ju liksom att man får tänka på att ha lite clothes som är simpla att amma i oxå, ja ja skitsamma allt klär väl en trött nybliven morsa ändå, man ser ju liksom ändå ut som en burk prima tonfisk,. Ja ja snart kanske man kan hotta upp sig igen o känna sig lite fresh..
Behöver förövrigt stövlar NUUUUUU, jag somalltid bor i stövlar o tights, har inga nu , gråter!



Kommentarer
Postat av: Cammi

Visst är det skönt när man får ett ok från BVC ang ersättningen! När det sa att jag kunde ge ersättning åt Ellen så lyfte en tung sten från mitt hjärta för jag tyckte verkligen amningen var jättejobbig i början och hon ville äta konstant vilket inte jag kände att jag hade tid med. Och är man stressad så flyter amningen ju inte på bättre precis...



Känner igen det där problemet med kläder, alla fina tunikor är ju absolut inte amningsvänliga om man ska vara någonannanstans än hemma och hemma behöver man inte vara fin då åker mysbrallorna på ;-)

2009-08-28 @ 10:14:24
Postat av: Anonym

ja det ärverkligen på nått sätt som en lättnad..

jo nej jag vet det där med stressad, så det känns liksom både lugnare o skönare dels att ha fåttett ok o spec att se hur bra han mår nu. lilleman..



Hmm nej du.det är ju liksom "vistas bland folk kläer" jag behöver hehe.. men även liksom vanliga lite rymligare t-shirts, man har ju bara såna här snortighta o det är inte alltid så skönt.. :-)

2009-08-28 @ 10:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback