känner efter..

Nu har man kommit till et stadiet då man liksom känner efter lite extra om det kanske kanske skulle kännas nått.. men men är då ingen ide för ingenting känns..

Kom plötsligt på igår att shit hmm kanske man ska tänka liiite på ett tjejnamn i fall det ändå skulle titta ut en tjej. Men borde ju verkligen vara en kille då jag gjorde så många UL o han tom ivsade grupperna lillemans mest intima delar ha ha.. Ja ja först var det helt blankt på tjejnamn, men namn som känns bäst på tungan just nu är : Smilla eller Stella
Men det är lille Troy som bor i magen..
Jag har även börjat få ångest över i fall nått skulle gå snett el om allt inte är bra, fyyy hemska tanke. Usch o fy..Nej så får det bara inte vara!

Igår var som vanligt en dag i full rulle. Lämnade på dagga o de skulle gå på utflykt (kul för barnen!) Hem en sväng o vilade ett tag.. Sen var det barnmorskebesök, handling, lunch o så i princip hämtning på dagga.. Efter det playdate här på björx hemma hos Sussi o company. Trevligt! Sen hem o fixa käka till päron o bror som skulle komma förbi. De var så snälla o hjäpte till att få draget lite lyse i kök o tindras rum, samt hjälpte mig byta x antal glödlampor så jag inte behövde klättra o bängla själv. De hade även med sig babysitter, matstol o blöjhink, så nu ni, nu är vi verkligen redo.. ja ja bara packa väskan kvar...

Som ni kanske märkt så närmar det sig FL, jag känner att oj vad jag gojjar på om bebis hit o bebis dit, svårt låta bli ibland :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bebis hit och bebis dit är väl baaara mysigt! :-) Jag är liksom i samma stadie av tjaaaat och längtan = fatta då hur mycket MER tjat och längtan ni skall få höra om?! ;-)



Flicknamn har jag mycket lättare för. Har tre favvisar sedan ganska länge. Men pojknamn.... SVÅRT tycker jag!



Sakanar dig gummsan!

Puss & Kram

2009-08-14 @ 12:15:24
Postat av: Sussi

jag gillar bebisprat av naturliga skäl :). Längtar efter att sitta å surra mer med dig :) Kram



PS: toknjut av lugnet nu



Kram!

2009-08-14 @ 13:22:06
Postat av: Anonym

S: Älskar att höra på prat om bebisar o graviditet, så för mig får du tjööööta har mkt du vill :-) Är bara sååå myspys!!

Du ang namn så var det samma för mig tidigare tjejnamn hur enkelt som helst..men killnamn jättsvårt, men nu har man ju liksom vetat så länge det är en pojke att man helt glömt bort tjejnamnen...Har dessutom hittat ett nytt älsklingsnamn, men känns ju nästan som han heter Troy redan annars så tycker jag Eddie är så gulligt :-)



kram kram



S: ja det brukar bli så, tur du finns så nära så vi kan surra bort lite tid då o då :-)

hmm du vet ju hur bra jag är p åatt njuta av lugnet..

kram kram

2009-08-14 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback