ska bli mys...

Jag lägtar efter att köpa nya stövlar. Jag hoppas jag hittar mig finfina. Båda mina par som jag älskade o använde som tusan förra året, de svarta nog året innan oxå. Hade gjort sitt o är nog kasserade (de bruna vet jag med all säkerhet)
Så det ska bli sååå nice få köpa nya. Alltså svarta med klack har jag men jag menar mina typ vardagsstövlar med ingen klack el näst intill obefintlig, såna ska inhandlas o det ska bli sååååå mys. Hoppas man hittar några fina, spec några som jag trivs lika bra med som mina förra. Stör mig bara ltet att jag typ inta kan gå o prova o sånt nu då jag inte vet riktigt hur fötterna är sen, nu är de ju rätt svällda o jag får typ ha en size större...
Har inte orkat kika in nätet än heller men måste nog kanske börja göra en asvsökning här snart..

Kommentarer
Postat av: Sussi

jag letar svarta jag med! Vi kan ju leta ihop nån dag :)

2009-08-15 @ 14:16:57
Postat av: Anonym

ja men visst, att shoppa el bara kika in stan är jag aldrig emot :-)

2009-08-15 @ 15:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback