ska visst inte säga så mkt innan...

Ok ska jag låta er gissa igen:

Tror ni vi höll oss hemma igår kväll eller blev det kanske en sväng på kalaset??


PIIIIP PIIIP : Klart det blev kalaset, kunde inte låtabli liksom. men blev inte så sent där utan lite längre på festen innan. Festen var rolig o trevlig, kalaset kudne nog varit superkul men nja fötterna värkte bra mkt efter ett tag o kände att sängen hägrade eftersom "barnkalaset i stadsparken" stod på morgondagens schema (läs dagens..)
Men var somsagt kul på festen surra med folk o ha allmänt kul!!

Denna dag har oxå gått i ett, lämnde dörren vid halv 10 o var la hemma vid 17. Helt slut är jag nu och har fötter som fotbollar, så nu ligger jag här med fötterna i högläge framför teven, det enda som fattas är cola glaset o godiset...
Summa summarum så har det la ffa varit en fartig vecka, med mycket upptåg som oxå resulterat i mkt kul. Liksom suger i sig sommar sommar sommar o boostar med energi till hösten...

(f-n vd jag tjatar om hösten, måste la förbereda mig för att inte bli överrumplad o få nån slags höstdepp..)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Höstdepp? Nejdå stumpirumpi, hösten är ljuvlig!

Gosiga, stora koftor. Tofflar. Tända ljus. Mys i soffan. Te. Mmmm, jag är då en sann hösttjej!



Kram från Illa-jag mår illa!

2009-08-02 @ 14:55:57
Postat av: Anonym

jo jag brukar oxå tycka så...



Fasar bara lite för omställningen med att vara ensam SÅÅÅ jäkla mkt själv i höst/vinter med 2 små kottar.. Visst det kommer gå fint men oroar mig lite innan :-)



Men du det ska bli mkt sköna långa kvällar för mig, men skumbad tända ljus, sedan varma tofflor, kopp te gärna nån bra tidning/film el teve...Tycker oxå hösten kan vara charmig o herregud i år kan man la inte motstå hösten med en liten Troy i hemmet oxå :-)



2009-08-02 @ 15:18:14
Postat av: Susanne

men gumsan, vi bor ju nära som attans så du får ta dina kottar å komma hit när det blir ensamt å så kommer vi till dig. Visst?

Kram

2009-08-02 @ 22:09:36
Postat av: Anonym

S: ja vännen det låter prima!! jo'rå så är det ju jag vet ju att "ni" finns, men är ändå lite tyngre vara "själv" så mkt.. men lite häng med vänner gör alltid det hela lite trevligare...Du är så go!

kram

2009-08-02 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback