skön helg!!

Gumman sov hos mormor o morfar fre-lör. hade gått jättebra o hon var så nöjd o även ganska bortskämd kan jag tänka mig :-)

Lördagen tror jag inte vi gjorde mkt spec alls, vädret sög ju. Jo just ja köpte ny matta till vardagsrummet o skruvade ihop lampan som vi fått några vänner att köpa till oss från ikea..
Blev supermysfint, jag är nöjd!!

Idag har Tindra myst med pappa på äventyrsbadet o jag har  varit på shoppingranten med L & D, men shoppade inte mkt ,hmm betalade ju räkningarna på fm o då blir man ju liksom iNTE sugen shoppa efter det.. nåja en kofta o en t-shirt blidde det iaf..
Sen blev det käk på waldorf o så fika hemma hos govänner, kort o gott en trevlig dag!
Det enda gotta som fattas är just gottat , hmm behöver verkligen INTE men är sååå sugen på candy msåte kanske ta mig en tur upp på konsum ändå..


Leker lek med tindra. vi skulle smyga för masken som låg där på golvet...


Lillebror sov gott under tiden "han visste nog inte att masken var så nära, då hade han nog blitt rädd" Tindras förklaring av läget..


Tindra knäpper kort, bara ställa upp o leeee




Min stora fina tös:



Kommentarer
Postat av: Susanne

Så fina ni är!!!

2009-08-30 @ 20:39:25
Postat av: Erica

Åh vilka fina bilder!! Jag saknar dig så mycket Jenny! KRAM

Postat av: annicka

Fin du blev i fransarna.De är så enkelt man behöver knappt någon annan make. Kram1

2009-08-30 @ 21:43:12
Postat av: Erran

Hehe... ni är sååå lika. Hon är då Mamma upp idagen :-)

2009-08-31 @ 20:38:13
URL: http://egirl.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

S:Tack små mkt!



E: och jag dig!!! KRAM



A: tackar tackar nej det är skönt, liiite kanske man varit för trött o råkat pilla öfr mkt men men är ändå skönt! f-n vi hann inte fika innan amnngspsykosen slog till, hoppas du vill ses snart ändå :-)



E: ja en del säger det, är sååå dålig på att se sånt själv. fast iofs på dessa bilder ser tom jag det :-)

2009-09-01 @ 20:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback