Sötisen vår!

Min lilla sötis har återigen kläckt ur sig diverse rara saker:

det ena var när vi såg på friidrotts vm, då hon blev helt lycklig när hon såg schweiz flagga o började hejja som en tok.. Sen såg hon sveriges oxå o hejjade på båda dem. Men det roliga vari af när hon frågade vart en löpare var ifrån. Kommer hon från Kuukola eller?? 
Ha ha ha.. jag vet då inte med mig nån löpare från kuukola som skulle springa friidrotts vm.. Lilla hjärtat du är så rar! ( k är alltså en liten liten by med en känd fors mellan sverige o finland vid haparanda)

Efter det så satt vi o kikade i en katalog på kläder, hamnade till slut på kläder åt lilelbror. Då Tindra utbrister: "Åh dem där var väl sexiga?!"
He he inte direkt ordvalen man brukar använda när det kommer till kläder i typ size 56 kanske :-)


Det bådar iaf gott för storasysterskapet. Idag var vi tvunga att åka till affären från j's föräldrars hus o lämna bilen. (nån som skulle åka o hämta päronen)  Robin var hemma men låg o sov. T såg på film o vi frågade om hon klarade sig själv 3 minuter, att robban var hemma .... Hon funderar o utbrister mycket lyckligt:
" Ja jag kan ju vara hundvakt! jag ska ju bli  storasyster så då kan jag ju vara hundvakt!" Världens stoltaste stora lilla tjej!!

Kommentarer
Postat av: Lotta Lkpg

asg Önskar sig lillebror sexiga underkläder eller? Haha.. Gulligt :-)

Postat av: Susanne

Söt-Tindris :)

2009-08-18 @ 22:14:44
Postat av: cicci

haha, va rolig och söt hon är lillgumman. Sexiga kläder till lillebror, haha.

Saknar er så mycket vännen och väntar ivrigt vid telefonen :)

2009-08-19 @ 08:59:27
Postat av: Sofia

Grattis till lilla killen.

Hoppas allt gick bra.

2009-08-19 @ 17:51:16
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Petter

Grattis till lillkillen!

Hoppas ni mår bra.

2009-08-19 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback