upp som en sol ner som en pannkaka..

hmm finns det nått ordspråk som lyder så?? vad f.n kände iaf igen det...

Lite så kändes det med dagis nämligen.. Igår gick det hur bra som helst, torts att vi mött motstånd hela tiden innan att man vill vara hemma o så.  men det gick jättebra o vid hämtning fick vi höra om hur bra hon lekt med en kompis. Vilket även märktes på tindra hon var så glad o pratade om kompisen..
Men idag så var det andra bullar.. vägrade verkligen dagga, ville inte alls gå! o klart jag kan förstå, hon vet ju att jag är hemma o sommaren har varit så bra vi har gjort massa saker, träffat kompisar badat, ätit glass, nästan nya bus varje dag..lart man som barn kanske inte då heller vill få slut på sommaren... Dessutom var de så få barn o ihopslagna alla avd så det var ju itne som de brukar..

Jaja vi blir hemma denna vecka oxå o tar nya tag nästa vecka!

har själv oxå mått lite halvkrasst, Haft tok mkt SD , typ hela tiden.Och som molvärk  av o till.. Hmm kanske förvärkar.. Hoppas bara inte man ska gå o pinas så här iflera veckor! Nåja det är iaf inte på G tro mig! Inga värkar el så, bara segt  med dessa sd...

imorrn var det inplannat fika/lunch men eftersom mina planer inte blev som tänkt så får vi se om  jag o tindriz glider o badar istället... Idag har vi haft en "testa mamma" dag utan dess like, blääääää.....
Antagligen därför jag känner mig ååå trött o gråtmild.. ingen bra dag idag helt enkelt..

men men imorgon är en annan dag..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback