virrigare än virrigast..

Det är INTE lätt vara i jennybennys skor just nu..
Ni vet ju hur virrig jag är i vanliga fall. Ni skulle bara veta hur man är nu ..Herregud inte nog med att man inte har koll å bak o fram, jag vet inte vad som är upp el ner, höger el vänster heller..

Några exempel från en dag i veckan:
* Började med att jag entrade hos en vän, slog mig ner i soffan o bubblade på om allt möjligt. MISSAR totalt deras fina uppfräschning, BORDE verkligen tänkt på det då jag satt där typ dan innan o vi dessutom pratade om vad de skulle köpa. *SKÄMS*

*Sen alla saker man glömmer till höger o vänster, höll på att glömma flaskan på fiket  tex..

*När det sen var hämtning på dagis så  glömde jag tom svänga av mot björx utan fortsatte rakt fram med bilen mot ett helt annat bostadsområde, hur  virrigt är inte det..

* hmm var typ hur många aker som helst som hände den dan men resten har jag redan glömt..

men hela tiden är det nått. Stackars Troy, han popade lite o jag skulle bara vänta en liten stund öfr det brukar komma mera, hmm glömde liksom bort det (inte så länge såkalrt men ändå..) o saker som ska på olika ställen lägger jag åkalrt fel saker på fel ställe, blandar ihop allt.

Så kära vänner om jag lyckas missa nått så är det absolut inte av illvilja el så utan bara att min hjärna tycks ha stannat kvar på bb...

ska iaf ner p åstan i fika i em o sen bjussa på lite middag, stort kom ihåg kom ihåg i min brain nu!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du kommer ju i alla fall i håg att ta med dit Troy ;-) Jag har glömt Ellen två gången, en gång på ett fik vid kassan och hade nog inte kommit på det om det inte var för att jag råkade titta dit efter ca 5 min och såg vagnen stå där så fint parkerad :-) En gång på Coop när vi handlade och jag var inte van att ha barnvagnen i affären..så då fick hon stå där så fint i 10 min före Stefan frågade var jag hade Ellen :-)

2009-08-28 @ 13:05:09
Postat av: Anonym

he he... ja du mste vara amninge som gör en virrig i bollen :-)

Vänta du bara jag kommer säkert oxå lyckas med det, han har ju bara funnits i 11dar ännu :-) Tycker man är mer virrig nu än första ggn ,kanske för att dagarna går i ett i ett...

Inte underligt att folkt tycker lilla blir stor fort..

2009-08-30 @ 18:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback