2010

Fattar ni snart 2010??!! Jag tycker verkligen det nyss var hypen om milleniumet, vad skulle hända då liksom... shit f-n jag har nog blitt ganska gammal ändå, äh jag lever kvar i min bubbla där jag är 22 men sjukt klok o vis o inte lika osäker inför de olika stegen man kan tvingas ta i livet...

Livet går liksom vidare vad än som händer... ibland händer saker som är tuffa men som efteråt ofta stäker oss  mycket! För min egen del så var en sak som stärkte mig 2009(ville inte kalla den tuff, för de finns de som går igenom riktigt tuffa saker... men en sak att reda ut iaf) att bli lämnad "ensam kvar" i en stad med miljoner saker som måste fixas o lösas o det fanns bara jag där att reda upp allt. JAg var stressad o nog även lite rädd över hur allt skulle gå. Kommer ihåg när jag gråtande skulle förklara på dagis hur läget låg till, stressen jag kände o min långa lapp som jag sakta men säkert betade av. Ja jag tjatar om det, men det är svårt förstå vilken stress o press det eg var o hur jäkla stolt jag faktiskt är över mig själv för det. (även fast jag ännu liksom får stresskänslan i kroppen av att tänka på dem dagarna..) Tror även det var därför det var så sjukt vackert flyga in över alperna... (alltid vackert så klart) men för mig så var det liksom en utandning, yes nu nu är allt som vanligt igen. För det spelar ingen roll vart vi bor, bara VI är tillsammans! Ensam stark, men tillsammans  ännu starkare!

Ja ja nog om det.. (fan att jg snöar in på det där titt som tätt sorry... lite bearbetning a la jennybenny)
Får la skriva lite om 2009 senare inte idag.. tänkte snart hooka up med wallander här på datorn... ligger redan i sängen o bara myser av tystnaden o lugnet...

Har sprungit på stan hela långa dan idag.. Gissa varför?! : ja men få se nu nyårsafton stundar visst i övermorgon.. så då måste man ju ha kläder på sig tydligen.. Fick dock bli en lkänning jag redan hade hemma men lite nya strumpbyxkor, kavaj o örhängen blev det allt...
Har både hunnit luncha o fika idag, trevligt värre!!

Hmmm var även på bio för nån dag sen även det riktigt trevligt, både för att jag verkligen tycker om sällskapet men även för det som fanns på duken mummma :-)

Tindris har sett småkusinen lira basket en dag o det var en höjdare, nu är hn ännu mera inne på basket nä hon blir lika stor som Lisa (småkusinen...)

ja ja nog gaggat för dagen.  nu väntar wallander... alltså han är väl inte så läskig se när man är själv???









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback