bokat tid...

Fan hjälp alltså.. Nu har jag bokat tid för att ta dendär satans sprutan... blää vet verkligen inte om jag vill..
sitter här o är nervös, det brukar jag inte vara.. men detta känns inte allt för bra..
Jag som inte varit i närheten av att vara förkyld på hela vintern ska jag gå o ta den nu då o bli sjuk bara därför..
vill ju inte vara sjuk imorgon o inte i helgen heller.. ja ja  vi får se än finns ju tid o ångra sig, känns ju som att den värsta tiden är över... men är ju lillis jag tänker på..

Ja ja ska iaf in till stan ändå o luncha så vi får se hur det blir.. men inte är man ju så sugen på det heller.. ja det är ju med en toppenflicka så då får man väl ta sig i kragen klä på sig o kliva ut i den -20gradiga kylan, fy helvete vad kallt..

igår hade johan ett ytterst ärofyllt uppdrag (han lämande pucken till domarn innan matchen i hans gamla hall i storstaaaan ha ha... lite söt var han allt)
Tindra  har julfest på dagis idag. Hoppas o ber att hon är snäll, hon var vaken på tok för länge igår för en dagisdag..

Nu börjar det verkligen vara dags att köpa lite julklappar, har som ingen riktig julstämning än, varför vet jag ej?... är väl för trött för att tänka så...

Imorrn blir deti af årets första julmat, hoppas jag.. julmiddag borde väl betyda julmat..
men innan dess ska leos hinnas med o rasta kidzen ha ha..

På måndag ska johan igen på nån himla jippo grej, att de ska få veta saker 2 veckor innan, bulllshit... Fick liksom veta det av plakaten som satt uppsatta i hans hemstad.. o speakerns uttalande under matchen vi var på.. JAg blev återigen så himla besviken.. Låter helt sjukt, men det var återigen min himla franstid som  det krockade med. Den jag bokat en månad innan just för att det är smockat veckan innan jul. Så att boka om den var ju inte direkt aktuellt.. Jag skiter nog eg i fransarna utan det jag mest blev besviken över, var känslan av att vara överkörd. Att mitt , det lilla som just nu är mitt bara mitt, inte ens det kan få vara orört... Nej då. Jennybenny, inse, du får f-n kliva åt sidan om din sambos yrke bara fiser i din riktning.. Ja så kändes det just där o då...
men men tack vara min ängel till mamma så har det löst sig ändå! Hon är verkligen GULD!!!


F-n lillis sover nu... hmmm inte bra då lär han ju inte vilja sova sen när vi ska iväg o då är vagnen inte allt för populär,... fast hmm kanske gubbz hinner hem, hoppas hoppas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback