bullmamma

Bullmamma jag??!:
Will never happen!

Nja det är ju liksom inte jag ha ha..

Idag har jag för min dotters skull gjrot ett tappert försök.. vi har bakat lussekatter o bröd, båda av mix (ha ha) Fan så mkt godare med så mkt enklare med mix .. Men nej et är bara face it, jag gillar inte det här med  tider som ska passas, visas si o så, dem graderna tjosan hoppsan...

Ja ja tindra var lycklig o det var mysgit göra lussekatter..
Visst jag skulle iböand önska jag var så där duktig så folk bara kom i trappen o kände lukten mmmm vad det doftar gott här. Istället som för  det mesta när jag varit i farten luktar bränt i trappen... (ja det luktar ofta lite skumt även om själva grejjerna inte brännts..)


Hade ju bestämt mig för sprutan idag, men som vanligt så bajsade det sig. J ringde ju  o sa han hade möte så jag fick vackert skynda hem o hämta tindra från dagis.. Ja ja jag hann iaf med en mkt trevlig lunchdate..

ja ja inte tjöta mera nu.. vi hörs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback