..

Tänk att så "lite" kan betyda så mkt..
Tindra är verkligen lycklig o glad över sin nya "pysselbyrå/hurts" Hon satte sig genast o pysslade o har knappt tid äta lunch nu.. Mamma Jag ska fortsätta pyssla efter jag ätit...

Det är roligt att se, för hon blir så lycklig över några klistermärken man köpt, lite glitterlim o  paljetter..JAg undrar vart hon eg får sina generi från.. Hon är ju rätt duktig på att rita o pyssla o även på att dansa,ja hon rör sig iaf hela tiden till musiken...  O vare sig jag el gubbz är ju bra på nått av just de där sakerna..

Nu är det vitt på marken , jiiihhhaaa....  man bli så glad, men vi har inte hunnit ut än. Jag erkänner vi kär en slow morgon... Vi ska ju o ranta i eftermiddag o hämta pappa, så vi spar oss till dess. Är ju skönt bara vara hemma o ta det lugnt oxå.. Troy han sover i sin sitter, men snart ringer nog mat o sov klockan för mat skulle jag tro..

Han hade en till lite sämre natt, blä för det...

J ska till SG idag, kanske gumman får följa dit o så går jag o Troy på stan o handlar lite finkläder till dem.. ja vi får se.. Jag orkar inte ens tänka på träning idag. Hade gärna velat men med 2 nätter med supertaskig sömn så känner jag verkligen att det inte är det jag prioriterar högst idag


.. Dessutom som vanligt när man varit själv i flera dar så ekar det tomt i kylen så handling måste oxå utföras..



Uppvärming innan showen á la tindra franz


pirrig väntan inför uppträdandet


on stage





pssss, tur att inte thor el the cheese kommer hem till mig/oss o knackar på sent om kvällen el tidigt på morgonen... Är nog en dödssynd för er.. Men denna tröja dök upp bland kläderna o är förnärvarandet min slappa myströja ibland  på kvällarna...ha ha ha .. Sexy, hell not, men mys!

 men men laget i hjärta är ju ett annat det vet ni!!!!... men klart jag hejjar liiite på linkan oxå, synd bara att den där mustachgubben står där i båset,.... 
(tjejerna o bellos, those where the days liksom...)
Men är ett grymt gäng här, måste jag verkligen säga! Roliga tjejjor o killar.. roligt när det händer saker tillsammans,  styrs upp lite små saker titt som tätt, and i like it!

Igår bjöds man tex på fika o sen tacos, inte helt fel en ensam måndag eftermiddag...Trevligt, umgås surra, o fiak o äta gott.. Tindra var lycklig få hälsa på kompsien sin o frågade tom om hon fick sova där.. Sakta i backarna tyckte mamma då!! Så uppenbart hon öbrjat bli stor..Liten får inte bli stor!  vem ska vara mammas lilla bebis då.. Fast jag kommér väl vara som Naima i mammas pojkar o kalla min ungar för mina bebisar när det är typ över 20: Men morsan sluta nu :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback