...

ska hoppa isäng efter en nervös match som slutade snöpligt...

lite klargöringar bara:
1: förlorade inte , 1p blev det.
2: Stackars målis som redan har lite sargat självförtroende skulle jag tro, spelar ju hel ok annars..
3: gick ju ok för köölixgrabbarna
4: älskling du får ha ribba när du vill annars, men där,där ska den in ;-)
5: bra jobbat lira ca 24 min med en taskig skada o en risig morgon...
6: ibland blir jag så less... först hylla sen bara negga, det ska värvas hit o dit.. de tänks inte på hur många som eg är skadade i laget, hmm flertalet verkat inte ens uppfattat att tindras stora idol är borta, de är just bright det...en stor klippa i defensiven i vanliga fall...
7: jag tycker iaf det var en riktig kämpa match, som vi ja såklart borde vunnit o även jag är frustrerad, men mest över en oturlig skridsko o ett lite oturligt målvaktsingripande...(snälla hacka el häng inte ut han ännu mer nu, för då, då kan jag lova det kommer fler blunders...)



äh what the f*ck nu skiter jag i det där, ska snart ner i bingen... o längta efter mannen med ribban :-)
Har haft en soft dag idag med allmänhetens åkning som enda strapats, igår var vi förbi jämtön (måste bli oftare!) sen adventskalendern o käk i g-stad för mig o kidzen...

men men som sagt ner i sängen o slumra sött o drömma om... (he he just ja mamma läser ju så vi skiter i mer detaljer... Dessutom kan man ju inte veta vad man ska drömma om..)

Ett tips, har nån natt här somnat med sportbh o ett pat hipsters på mig.. det jag vill ha fram med det är. Att om ni vill drömma snuskiga drömmar om att nån klämmer er på bröna, så sov i en sportop and you will  ha ha ... (sjukt men jag har gjort det 2 ggr inom kort period, ha ha)

Nu sängen, el först nattsamtalet med darlingen...


Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahah:) underbara människa!!!!!!!!!!!

2009-12-08 @ 22:10:37
Postat av: Susanne

ah blev resultatet så... well, det kan ju vara värre åxå :) Kan vara rätt sjuka diskussioner efter en match...jag fattar inte varför det ska vara så hårda ord från alla dessa "förståsigpåare", suck. Ni frugor gör det bra!



Nu till något annat (Jag är inte så inne på mitt första ämne i inlägget som du vet ;) men hejar på J förståss :)). Har du tid att ses nått snart, typ imorgon efter 13? eller på fredag efter lunch? Eller vad sägs om att du, jag och Cammi ses snart och går ut å käkar ihop å surrar en massa?

Kram kram

2009-12-08 @ 22:41:02
Postat av: Anonym

L: men desamma :-) men du du ser ju hur galet det blir när du är borta så länge, måste ju få bubbla ur mig hos dig, annars blire det så här galet skrivet ... miss u!



S: ha ha ja ibland blir jag bara så irriterad jag inte kan låta bli psya ur mig lite här..

Idag ser det lite tufft ut, Det lät iaf som en konaonide att gå o käka tilsammans nån dag, det tycker jag!!



kram kram

2009-12-09 @ 10:29:10
Postat av: Anonym

snart gumman snart:) har massa att berätta för dig:):) miss you tooooo... på fredag ska jag på möhippa:) hörde att de blev julfest den 18:e KUL!!!! puss till goa familjen

2009-12-09 @ 19:51:38
Postat av: Anonym

åhh vad kul få höra hur du haft det sen. Åhh vad kul med möhippa oxå :-) Ja jag hörde det precis när jag läste av dig, du vet J är inte så bra på att förmedla saker ha ha... det blir ju kanon!

pussar tillbaka

2009-12-10 @ 10:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback