..

Snart stan o luncha lite...
sen ska jag förhoppningvis få kika lite på kläder till mig, hmmm vad ska man kunna hitta. ja ja nått ska la gå...

När jag väl köper en julklapp ja si då går farsgubben min o lånar filmen o ser den, så den msåte oxå returneras ida,g f-n har tappat kvittot, hoppas det går att lämna tillbaka ändå. För idagens samhälle så köper väl ingen en film de inte vill ha. Då hyr man den ju istället el laddar ner, eller hur?! Dumt betala 149 i onödan liksom, vill man ha den köper man den o då returnerar man den ju inte...

Ikväll ska nog min stora tös få följa på match, var länge sen hon var nu, dessutom inge dagga imorrn...
troysan får hänga med mormor o morfar så kommer morfar förbi o lämnar han  ett tag efter matchen slutat...

ja ja inte tid med detta mer nu.. see u




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback