...

Jag var lite orolig innan över att det sulle bli så här...

Ja diskussionen av att vara el inte vara med i vårat land lag:
JAg ska inte bubbla för mkt om det men känner mig lätt illa tills mods över spekualtioner som förs nu, skadad el inte, att det skulle vara så att han inte vill åka el att laget här håller han hemma. Båda delarna är helt felaktiga!!!

KAn bara säga som så att när vi först läste om truppen som togs ut allra först så, såg jag på J att det kändes lite snopet, inte dem vibbarna han fått liksom.. Även om han dock var skadad o ändå mest troligen måstat tacka nej..
Han har alltså vägt den här skadan nu i över 1 veckas tid (närmre 2 kanske), sprungit hos sg o kiropraktor o hela tiden haft en dialog med hur det känns, och hela tiden hoppats att han ska kunna tacka ja... men tyvärr, när man inte kan träna fullt ut på en enda träning enbart spelar matchenra i princip så känns det ju inte aktuellt med ett sånt äventyr (trots att viljan finns där!), dels för att då skulle skadan aldrig få läka ihop o risken är dessutom överhängande stor att den förrvärras om vila aldrig kommer.. Nu är det en mach kvar sen rehab som gäller... 
Så 33 min o mäkta sliten, förändrar tyävrr inte bilden av att kunna spela i vårat lands färger.. o det är tråkigt, men det som är ännu tråkigare är att det ifrågasätts .. (fast iofs jag kan förstå att det utifrån sett ser lite kosntigt ut, spela så mkt o sen tacka nej... det har ju även vi pratat om att vad ska B-Å eg tänka.. fast hoppas o tror att R för en bra dialog med honom.. För saken är ju den att J väldigt gärna vill få spela där, o inte försätta sina chanser, för att han är skadad!)


Oj oj nu kanske ni tänker men gud vad hon bublar om sin karl, inte mening :-) Men det är ju som han jag delar mina dar med o  klart det påverkar mig oxå när såna här diskussioner förs... dessutom är man ju en latte mamma nu o visst jag gör en massa saker, men  nja ibland känns det lite trist bara berätta om skriller, hit babymassage dit, bråk om kläder, nattningar etc... Detta är ju mera spännnade för folket ha ha

Vidare är det ju tråkigt med alla andra avhopp oxå o jag kan därför mkt väl förstå diskussionen som förs, men jag kan ju liksom inte sitta här o misstro nån annan heller då jag gör ju själv likadant...  det tråkgia är ju att det blir liksom en sån stor sak nu när sååå många tackat nej o fokus på alla avhopp... Synd!! Men men heja heja sverige!!!



En fråga till, vad f-n slutar folk att vilja sälja sina hus i december?? Jag är ju beroende av den sidan o vad fan , nu har deti nte kommit ut ett enda nytt hus på 7 dagar... Fast iofs kanske det hänger samman med jule firande o  grejjer, ingen har väl tid springa på visnignar mitt i juleruschen....

På några timmar ska mina barn åka till farmor o farfar för att sova där så kommer vi dit imorgon. Det kommer gå prima ballerina, men jag saknar dem redan o sitter nästan här med gråten i halsen, Töntigt jag vet. Inte för storan hon klarar sig ju galant där o trivs som fisken i vattnet (hon tycker livet är holaballo när hon får vara med mormor el farmor!) Det är mer min lillskrutt som jag får separationsångest ifrån.. Min lilla lilla skatt... Ja ja det kommer gå så fint det med, det vet jag ju, blir nog bättre i eftermiddag när dem väl åkt o jag får fokusera på annat..

(En sak till bara: Mamma nu njuter du av julbordet o har en toppenkväll!!! Inte en tanke på oss el dina barnbarn idag, lova!!)

Störigt måste in till stan  o byta en tröja, men fan kommer ju inte upp med vagnen dit, hade varit nice gjort bort det ärendet nu...men får spara det till sen då...
I kväll blire hockey, o så lite vin o mys pys, fan vad nice!
Imorrn ska älski gadda sig, fan vad fint, fast den blir helt klar imorrn skulle ta 2-3 sittningar tror jag...
JAg är som oxå sugen på att bygga ut/göra om den jag har i svanken, göra den lite roligare känns liksom lite to regular nu...

men men time to go...

Just ja i got my new babies in the closet, KÄRLEK:



bye bye...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback