..

I gotta feeeling, that tonight gonna be a good night, that's tonight gonna be a good godd night...

Oh yes soon the party can get started...
Men först heja o (Ja ja, hålla tummarna då, som jag som en gammal tanta gör på läktaren) för en brakvinst!!

Borde la hoppa in i duschen o försöka bli lite mer fresh, men hjälp jag känner mig trötter... så det blir väl som vanligt man har all tid i i världen men det slutar med stress stress stress...

Kikade på stan idag efter en kappa, hittade ev en.. men hmm tänkte att de kanske rear ut sånt i mellandagarn, vad tror ni, gör dem det??
Har ju bara min tunna älsklingsjacka, som tyvärr inte håller för kylan här upp o så min långa tunna dunjacka men skulle som vilja ha en lite finare jacka oxå....

nej nu ska jag likt en babian trycka i mig en banan o så går babianen i väg o duschar sen då...







Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh gumman, hoppas på vinst så kvällen blir ännu roligare :) Känner igen den där bilden.. Kan den vara från våran "nu super vi ner oss"kväll i Göteborg? eller minns jag fel?

Saknar er.

2009-12-12 @ 17:52:40
Postat av: Anonym

ingen visnt, oavgjort med förlsut poäng i sudden, men det blev kul ändå :-)



Jajamen det var från "handbollskvällen, balkongkvällen, citronkvällen, you name it, det var från den oförglömliga kvällen ha ha...

saknar er oxå!



kram

2009-12-14 @ 11:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback