....

svisch svich så har denna helg oxå rasat iväg helt sjukt hur fort tiden går nu.....


GÅrdagen inebar först lugn hemma förmiddag/dag för mig o kidzen o sen x antal timmar av veande inför vad som skulle ske senare mot kvällen, party, bio el bara mys i soffan..
Jag är glad att vi valde alternativet som vi valde, tillfällen är ju så få när man kan göra det tillsammans..
Det bev en jättetrevlig kväll hos ett par med några stycken sköna lirare... Vi spelade flera stycken musikfrågesporter o musiktävlingar o surrade bara allmänt, sen belv det allstar o så lite käk efter det.. En riktigt nice kväll faktiskt!!  Goa prickar det där...

Idag har jag mått prima, min andre hälft har väl haft en lite tyngre dag... ha ha.. Skulle köpt lite julklappar på stan, åkte in o käkade först o gick sen på en affär, jag såg typ hur svetten började rinna i pannan på han o han bad vänligt med bestämt om att få julshoppa på tisdag istället, sagt o gjort tisdag är dan då vi bara måste göra det!!

Men imorrn åker jag oxå in o gör bort några iaf...

Tog mig ut på en skön härlig promenad ikväll, det roliga var att jag fick sällskap.. Bra gjort FB: jag skrev bara på min status jag var på väg ut o gå, vips trillade ett mess in om jag ville ha sällskap:Självklart, hellre riktigt bubblande än lyssna på lurarna...

Imorrn är tindras sista dag på dagga innnan den långa julledigheten, så sen ber vi om fint väder, lagom kalla dagar så vi kan vara ute i friska luften mkt!

Nu är darligen o hyr en film, spännande se vad han kommer hem med... fast iofs idag kan vara en dag det kivttar, känner att min ögonlock är bra tunga ha ha...

nu mat till lillis, håll tummarna han somnar så vi kan filmmys a la vuxen style med ny griljerad skinka o oboy :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback