...

Jaha så lider denna julhelg mot sitt slut...

Jag julmyser på in i det sista med att snaska i mig gotta från våra frukt/godiskorg vi fick i julklapp..
Kikar på hockey oxå, en perre kvar än finns det tid att vända det här..

Är ju sjukt kallt ute fryser fan ännu sen man varit in på stan o fikat o kollat in rean...velat ang kvällen. Igår sa jag nog JOO det blir lite kul på kvällen, på morgonen kände jag, nej.. sen har det känts lite nja o ja nja, velande alltså.. men det blev så att soffan får behålla mig.. eller ja iaf hemmet..

Julen har varit bra,  familjemys, god mat o fina klappar! Våra barn  fick så mkt fina kläder o saker av tomten, vi är så tacksamma!

rean idag ja vad säger man: var inte så mkt rea som jag trodde, o på de affärer de var mkt o bra rea så märktes de ju på folket oxå så de bidde inte mkt  idag.. En stickad tröja o 2 par trosor o 1 bh fick följa med mig hem....


hm hockeyn slut.. ingen vinst :-(  synd!

Lite julebilder:

Tindra fick öppna det konstiga "fiskpaketet"sm morfar kallade det på morgonen... Det visade sig innehålla skidor, dem msåte ju prövas i väntan på tomten..




Sen blev family franz lite fina: inte lätt fånga på bild ha ha






Så kom den första tomten. o vi hade vist alla varit väldigt snälla :-)



sen fick vi brumma vidare o så kom nästa tomte o även där hade vi varit snälla:




Så efter allt julefirande med bilen full vi rullar hem:

 

För att pröva våra nya julklappar:

Troysan kör gåstol i fina nya kläder...


medan tindra spelar prinsessspel med mormor o morfar. Morfar har svårt veta vilken prinsessa som är vilken o mormor bara skrattar åt morfar i krona. Ett roligt spel för alla :-)



Hoppas nu alla haft en god jul!
många julekramar från oss!


Kommentarer
Postat av: Sussi

så fina bilder! Oskar fick också skidor, vi får ge oss ut i spåren med kidzen senare :)

Kram

2009-12-26 @ 21:45:11
Postat av: Cammi

Sötbarnen! Vad roligt med skidor, nu får du också köpa dig ett par så kan vi åka ;-) Vi har fått i väg skotern nu så jag funderar på att åka och köpa en försenad julklapp till Stefan nämligen ett par skidor ;-)

2009-12-26 @ 22:20:28
Postat av: Cicci

Fina bilder på fina familjen. :)

God fortsättning. Kram

2009-12-27 @ 09:51:07
Postat av: Anonym

S & C: hmmm nja jag motionerar hellre på annat sätt än skidor... Det där får ni göra själva :-) Tindra får ett spår runt huset hos mamma o pappa o det suger nog fitn till henne, jag kan hejja på brevid :-)



C: Desamma vännen!!

2009-12-29 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback