förväntar mig...

Idag blir det nog tyvärr en skopa ofogad skit över my darling i måndag kvällens hockey program..
Störigt o surt tycker jag. Men som jag sagt tidigareä ven lite förståelse för att de just misstros med tanke på istiden han lirat på sistine..
Dock tycker jag det är fel att säga nått när man inte sett träningar, då han ju typ knappt kunant delta  sen skadan inträffade..  men men nog om det, ltie störigt bara att det nog kommer vara fokus på det, som i hans fall är ju helt bullshit att det inte skulle vara en skada.. Trist!!

Denna dan har vi inte gjort mkt alls, J har bytt några lampor på bilen men det slutade som vanligt med att vi fick  brumma förbi pappas jobb för att få till det som johan ställt till med :-)

Nu ska nog hela familjen se på barnfilm o mysa i soffan,

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback