förvirrad...

Hur svårt kan det vara?
Hur svårt kan det va att laga  lövstek o pommes??
Tydligen inte allt för lätt om man är jennybenny...
Nej ni jag skulle sänka plattan nått snäpp, o råkade tydligen istälelt slå på en annan platta, vilket jag märkte först när plattskyddet ovanför blev alldeles brunt typ..

Stackars stackars johan som allt få komma hem till ett stinkande osande rykande hem.. Ja ja han bruar mest skratta o skaka på huvudet åt mig, kanske det som är charmen leva med mig:Äta bränd mat i ett stinkande hem liksom, wow, perfeckt liksom ha ha...


idag velar vi som attans över vad som ska göras...

först måste vi iaf ut på storheden o handla lite, trist men sant, ekar både här o var hemma, sen får vi se om det blir en soft hemmakväll,bio el nått annat,inget bestämt än...

puss puss

Kommentarer
Postat av: Elenor

Inte så lätt att laga mat när jag ringer och stör dig :)

2009-12-20 @ 15:17:39
Postat av: Anonym

ha ha du får så gärna störa mig jag bränner maten ändå :-) Trevligt surra med dig, vi får styra upp nått snart.. stor kram

2009-12-20 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback