Gladilad...

I dag känner jag mig glad, mera glad än vanligt liksom...
Jag är så glad över allt jag har omkring mig..

(men lite putt över att jag inte orkar följa på realesen ikväll, men jag tror stumpan förstår, dock måste vi ses snart ändå!!!!  Hade jag inte haft planer imorrn oxå så hade jag garenterat följt med, men nja det blir lite tooo much för en som inte får sova ordentligt på nätterna...)

Jag glädjs med min darling, det är alltid roligt när fok uppskattar det man gör.. även om jag kan förstå om folk tvivlar på hans skada... men skadad är han.. går ju aldrig fullt på träningarna under veckan..  vet ni hur mkt han spelade igår?!  : över 33 minuter... Fatta det är helt sjukt... igår fick han mkt positivt beröm från alla de håll, kul.. (men fäster inte så mkt vikt vid det där, hyllad en dag, sågad en annan, men såkalrt kul med lite uppsakttning, det är han värd)
Tindra var med på matchen igår, sötungen min,  hon var ganska duktig tyckte jag. Visst hon stod upp i slutet där uppe o dansade men jag tror inte hon störde nån direkt..  dock ruskigt söt...

Idag blire kanske lite myslunch hela familjen, o så måste jag hämta ut min tunika, j ville ha sig några jeans.. sen ska tindra på teater med mormor o efter det sova där... o här hemma blir lugna gatan kan jag lova, måste sova ikapp lite :-) Idol final får det bli framför soffan.. Undra vem som vinner??...

Planer för nyår tornar upp isg mer o mer o det blir nog en riktigt nice afton det med...  förstår ni snart år 2010, jag kan inte fatta det..  Konstigt det där jag är ännu 24 år men tiden bara springer fram...

Kommentarer
Postat av: annicka

Du de är lungt, vi tar de en annan gång. När grabben sover bättre så du är pigg. Ha en go å mysig kväll/helg. Kram!!

2009-12-11 @ 16:10:29
Postat av: Anonym

ja det måste vi! Hoppas du hade det kanon! Kanske ses i vimlet ikväll ? :-)

Stor kram

2009-12-12 @ 11:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback