hur hur hur...

JAg förstår verkligen inte vad som är fel på den där mannen, Hur fan kan man tortera ett 4 årigt barn??

Hur kan man vara så skruvad att man tex låser ute ungen  blöt o naken på balkongen i minusgrader..
Jag har tom svårt att läsa allt om det här fallet, för att jag blir så arg,  upprörd o illa berörd för det berörda barnet. Jagh ar ju själv en tös i  ungefär samma ålder o stackars stackars barn alltså..
det finns inte ord för vad jag tycker man borde göra med den där mannen...

nej nu kan jag helt enkelt inte tänka på det där mer, det berör mig för mkt..

Julen ska ju vara glädjens tid men för allt många är det tyvärr precis tvärtom.. Jag tänker ofta på de stackars barnen som bakom dörrarna när de kommer hem inte har det så bra.. Mina tankar går idag till alla dem! Vet att mina tankar tyvärr inte hjälper o jag önskar så jag kunde få ge dem alla en stor varm kram o få dem att känna sig älskade o värdefulla, men  tyvärr är den bistra verkligheten inte så..
Men mina tnakar finns hos dem iaf!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Men FY FAN! Detta har jag inte hört något om men bara av dina rader vänder sig magen ut och in. Man måste vara VÄLDIGT sjuk och skadad om man kan göra på det viset. Göra ett oskylldigt barn illa.... Finner inga ord.



Vad stor Trojsan är! Jösses, vad tiden går...

Stor Kram Kram Kram

2009-12-03 @ 16:32:16
Postat av: Susanne

Det är verkligen fruktansvärt, jag kan inte sluta tänka på pojken och hur rädd han ska ha varit :( Blir ledsen ända in i själen.

2009-12-03 @ 18:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback