inte närvarande av förklarliga skäl...

Inte skrivit på ett tag pga att det varit fullt upp... varför ska man alltid ha så dålig framförhållning... Få se nu för vissth ar almanackan sett likadan ut alla år.. 24dec infaller liksom jämnt vid samma tidpunkt.. o ändå har jag inte fått fingrarna ur i år.. men nu så.. Ikväll blire lite uppesittarkväll, tänkte dra in nån stor fin vinst :-) Det har iaf fallit en sten från mitt bröst, skönt skönt :-) Idag sänder jag även en stor tanke till alla ensamma o alla som inte har de så lätt.. Jag tänker bland annat på alla hemlösa som får kika in i våra upplysta hem, där de ser familjer samlade, vältrar sig i mängder av mat o sen öppnar klappar till tusen, då skäms jag nästan Jag får en olustig känsla i kroppen... Stor tanke sänds till alla dessa!!! Undrar hur många kronor all julhandel eg stannar på.. herregud vad folk det varit överallt... tur man inte hade allt för mkt kvar att göra idag.. inte kul springa runt med vagnen idag... Jag o tindra tog en fika på stan idag när johan var p åhemligt mission. Jag upptäckte att det var ett ovanligt stort myller av olika dialekter runt mig.. Familjer som kommit upp för att fira julen antagligen.. Verkar ju som att hela sverige får en vit jul i år, trevligt! Vi har iaf grymt mkt snö, o dettycks aldrig vilja sluta snöa... Ska försöka komma ihåg knäppa kort på mina småfisar ikväll, de ska nämligen få vara pepparkaksgumma o gubbe ikväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback