julmiddag..

Nu är julegrisen hemma igen...
Japp gud det känns allid som man rullar fram efter julbord, tyckte inte ens man åt så mkt, måste mera bero på bristen av matro med en lite gullfis i famnen..

Mina barn var iaf ,supersöta ikväll, ok jag är ju smått partisk i frågan , men det var dem allt :-)
Tindras första ord i bilen em, var att hon minsann visste vem tomten var... inga tvivel där inte om man så säger..
Tomten var snäll o gav oss ett stort paket med massa olika choklad (hmm snällt men not goood) SÅ nu sitter vi här o mumsar i oss det..
Kändes smått konstigt stå där med stora troy när man möter sin barnmorska, snälla rara M. Ja just då kändes min lillfis jättestor, för då åkte ju tankarna direkt tillbaka till den dagen...  den där dagen när  jag planerat in allt annat förutom att föda barn...

Ser på en goo film: pretty woman.. Tycker ännu den är lika charmig som den var för hundra år sen, men har verkligen insett att man typ ser den med andra ögon nu än när man var typ 12, man skrattar liksom på ett annat sätt åt skämten, ja man förstår dem nog på ett annat sätt...

ja vad mer ska man säga.. eg vill jag nog bara gå  o lägga mig under täcket..., men men nu vare ju pretty woman så den måste jag ju se... skönt den var på tv nu, lite en sån film som mitt hjärta behövde ikväll! :-)

Imorrn vet jag inte om jag orkar mig in på stan ,lär väl vara knökers där.. kanske bättre gå på måndag kl 10 typ.. Men hmm insett det börjar bli brådis med julklappar,  men så satans svårt veta vad man ska köpa...

När vi kom hem så hände en sån där ruskigt värmande sak för hjärtat, riktigt lägligt faktiskt.. : Troy o tindra busade med varandra så mkt. Troy bubblade av skratt så fort han såg tindra o hon blev ju minst lika lycklig av att han gjorde så.. Så då satt vi nog (igen ) här med typ tårar i ögonen jag o johan.. Det finns liksom tillfällen när ens barn gör saker som bara hits you right in the heart o detta var definitvt en sån stund..

Kommentarer
Postat av: Cicci

<3 <3

2009-12-19 @ 09:39:48
Postat av: Maja

Gud så mumsigt med julbord, jag måste vara den enda som inte ätit det än.

Postat av: Sara

Hej!

Har frågestund just nu, lust att slänga in en liten fråga? :)

2009-12-19 @ 10:35:49
URL: http://saransara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback