så snäll..

Jag har nog  världens snällaste bebis... =)

Mamma går omkring lite rastlöst o väntar på att: Är det inte dags vakna snart....

Men vad ser  jag när jag kikar in i sovrummet:
Jo han är ju vaken, men ligger bara där helt tyst o kikar runt med sina stora blå, men när han möter mammas  blick så brister han ut i världens leende...

Min finaste...

By the way, tänk om fler gjorde så när dem såg en... fast iofs gjorde vuxna så mot en på stan, skulle man ju börja undra om man hade glömt sätta på sig byxorna, eller hade världens mjölkmucche, toapapper hängande ur brallan eller liknande... men Troy får mig aldrig att tro nått sånt.. När han  brister ut i sitt stora smile så kan man inte annat än att smila tillvaka...

 

Kommentarer
Postat av: Cammi

Söt Troy!! Tror att din bebis får delad plats med Ellen..som bebis, nu kan även hon göra sig hörd direkt från det att hon slår upp sina blå ;-) Tack o lov somnar hon fortfarande lika bra på både dagen och för natten, det är guldvärt!!

2009-12-10 @ 14:54:50
Postat av: susanne

Det där med att ingen ler åt en på stan, det är typiskt svenskt. Tråkiga inåtvända svenskar. Det var faktiskt en av sakerna jag märkte stor skillnad på när jag bodde utomlands. Människor är så mycket mer öppna och trevliga i utlandet!

2009-12-10 @ 15:08:41
Postat av: Erica

Troy är säkerligen en jättesnäll bebis och absolut sötast och coolast! Måste bero på hans snälla, söta och coola mamma! Jag saknar dig min vän! Hoppas vi ses snart!



Stor Kram

2009-12-10 @ 15:10:00
Postat av: Anonym

C: då skajag be för att det håller i sig med sömnen iaf :-)



S:mmm verkligen håller med fulsltändigt, men du varth ar du bott??



E:Du är snäll du! Miss u! Men att han är supersöt vill jah inte framhäva ha ha,... för det tyker jag inte he he.. Han så kalrt min gullunge, men jsut bebisar blri liksom fianre med tiden,..När tindra var bebis tyckte vi ju hon var bedårande men nu så här med tillbakablick så kan båda jag o johan titta på koretn o tänka herregud, itne var hon å söt :-) MEn nu så är ju underbart fin o det kommer lilleman oxå vara :-) ha ha ha

kram kram

2009-12-11 @ 10:32:30
Postat av: Susanne

Jag har bott i Bryssel i 16 månader och rest runt mycket i Europa! :)

2009-12-11 @ 23:18:15
Postat av: Anonym

aha där ser man, visste inte det bodde ett litet brysselkål idig, men kul få veta :-)

2009-12-12 @ 11:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback